Αυξήθηκαν 7% οι εξαγωγές της βιομηχανίας αλουμινίου

Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής το 1ο εξάμηνο του 2018, οι εξαγωγές των προϊόντων της ελληνικής βιομηχανίας αλουμινίου, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται ο βωξίτης και η αλουμίνα, ξεπερνούν το 5% των συνολικών εμπορευματικών εξαγωγών της χώρας. ‘Έτσι ο κλάδος, που είναι ιδιαίτερα γνωστός και ανταγωνιστικός στις διεθνείς αγορές, κατατάσσεται, ανάμεσα στους 99 κωδικούς της συνδυασμένης ονοματολογίας, ως:

• Ο 2ος πιο εξαγωγικός με αξία εξαγωγών 862,5 εκατ.€ περίπου, μετά τον κωδικό των ορυκτών καυσίμων, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 7% περίπου σε σχέση με το 1ο εξάμηνο 2017 και

• Ο 2ος με το καλύτερο εμπορικό ισοζύγιο, 320 εκατ.€ περίπου, μετά τον κωδικό των παρασκευασμένων λαχανικών, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο 2017.

Λαμβάνοντας δε υπόψη τον βωξίτη και την αλουμίνα η αξία των συνολικών εξαγωγών του ελληνικού κλάδου αλουμινίου ανέρχεται στα 931,8 εκατ.€ και το εμπορικό ισοζύγιο στα 372,3 εκατ.€ .

Τέλος όσον αφορά τον υποκλάδο της διέλασης αλουμινίου (αρχιτεκτονικά και βιομηχανικά προφίλ) οι πωλήσεις κατά το 1ο εξάμηνο του 2018, παρουσιάζουν στην εγχώρια αγορά αύξηση 16% και στις εξαγωγές αύξηση 18% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο 2017.

Χαρακτηριστικά του ελληνικού κλάδου αλουμινίου

ΜΕΓΕΘΟΣ: Αποτελείται από 3.000 μεγάλες, μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις σε όλα τα στάδια μεταποίησης και εμπορίου
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ: Απασχολεί άμεσα ή έμμεσα 25.000 άτομα
ΚΑΘΕΤΟΠΟΙΗΣΗ: 3 – 4 στάδια μεταποίησης από την εξόρυξη του βωξίτη μέχρι τα διεθνώς πιστοποιημένα τελικά προϊόντα (Δικαίως ονομάζεται το «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ»)
ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ: Παραγωγικές μονάδες, ιδιόκτητα δίκτυα διανομών και εμπορική παρουσία σε πάνω από 50 χώρες





Πηγή: euro2day.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει