Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Γάλλοι, Γερμανοί, Ρώσοι, Κινέζοι θέλουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τον Ιούνιο βγαίνει “στο σφυρί” η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι μνηστήρες είναι πολλοί. Η εταιρεία μετά το “σπάσιμο”, τις μειώσεις μισθών και τις μετατάξεις παραχωρείται “καθαρή” και μάλιστα με κέρδη.

Από τα 2 εκατομμύρια χρέη την ημέρα το 2010 η εταιρεία πέρασε το 2012 έστω και οριακά στην κερδοφορία με κέρδη 240.000 ευρώ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει πλέον 700 εργαζόμενους, έχει την ευθύνη για όλο το σιδηροδρομικό έργο, ενώ έχει στη διάθεσή της και 436 εκατομμύρια ευρώ για την ολοκλήρωση του έργου της ηλεκτροκίνησης αλλά και προίκα ως και 40 εκατομμύρια το χρόνο για τις λεγόμενες “άγονες” γραμμές από το κράτος.
Τα γεωπολιτικά παιχνίδια γύρω απ’ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μεγάλα.
Με το λιμάνι στους Κινέζους και μεγάλες εταιρείες να ήδη να βλέπουν τον Πειραιά ως την πύλη εισόδου των προϊόντων τους στην Ευρώπη ο σιδηρόδρομος θα αποτελέσει το μέσω μεταφοράς τεράστιου όγκου προϊόντων και θα φέρει μεγάλη κερδοφορία σε όποιον τον αναλάβει.
Έτσι έχουν δείξει μεγάλο ενδιαφέρον Ρώσοι και Κινάζοι, αλλά και οι κρατικές εταιρείες Γερμανίας και Γαλλίας.
Μάλιστα Γάλλοι και Γερμανοί ρίχνονται και στο παιχνίδι του διαμετακομιστικού κέντρου στο Θρίασειο.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει