Η καλύτερη θερμοκρασία για να κοιμάται κανείς

Μπορεί ο φωτισμός και οι ώρες που κοιμάται κανείς να αποτελούν σημαντικό παράγοντα για έναν ήρεμο ύπνο, ωστόσο σύμφωνα με μία νέα έρευνα, η θερμοκρασία του υπνοδωματίου έχει ενδεχομένως ακόμη μεγαλύτερη σημασία.

Σύμφωνα με ειδικούς, τους οποίους επικαλείται η Wall Street Journal, η ιδανικότερη θερμοκρασία δωματίου για να έχει κανείς τον «τέλειο» ύπνο είναι μεταξύ 16 και 18,3 βαθμών Κελσίου, ανάλογα και με το πόσα ζεστά είναι τα σκεπάσματα που προτιμά.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η θερμοκρασία του σώματος σημειώνει διακυμάνσεις εντός της ημέρας, ενώ το βράδυ η μείωσή της εκτιμάται πως βοηθά τον οργανισμό να χαλαρώσει, προκειμένου να ακολουθήσει ένας ήρεμος ύπνος.

Βάσει ερευνών, η έλλειψη ύπνου επηρεάζει συχνά τη διάθεση ενώ έχει και συνέπειες για την υγεία.

Εξάλλου, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η θερμοκρασία στο σπίτι αποτελεί αντικείμενο διαφωνιών μεταξύ συγκατοίκων αλλά και ζευγαριών.

«Οι άνθρωποι τείνουν να ρυθμίζουν το θερμοστάτη λίγο υψηλότερα από την ιδανική για ύπνο θερμοκρασία», παρατηρεί ο καθηγητής νευροεπιστήμης και ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, Μάθιου Ουόκερ.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει