Θεωρούν παιδική σειρά προπαγάνδα του Κρεμλίνου



Πρωταγωνιστούν σε υπόθεση της «ρωσοφοβίας» για ακόμη μία φορά τα βρετανικά Μέσα, όταν ξεπερνώντας την «υπόθεση Σκριπάλ» αυτήν την εβδομάδα υποστηρίζουν πως ρωσική παιδική τηλεοπτική σειρά «σχεδιάστηκε από το Κρεμλίνο ώστε να επηρεάσει τα παιδικά μυαλά».

Με καυστικά σχόλια τα δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, που αντικατοπτρίζουν το μέγεθος της δυτικής αντιρωσικής προπαγάνδας, προσπαθούν να κακοχαρακτηρίσουν τη δημοφιλή παιδική σειρά «Masha η αρκούδα», που έχει μεταφρασθεί σε 36 γλώσσες, προβάλλεται σε 120 χώρες και περιγράφει την ιστορία ενός κοριτσιού που γίνεται φίλη με μια τεράστια αρκούδα κι άλλα ζώα του δάσους.

 

Οι London Times καθώς κι άλλα βρετανικά έντυπα με αλλεπάλληλα άρθρα τους την περασμένη εβδομάδα χαρακτηρίζουν ότι η παιδική σειρά με τα καρτούν «εντάσσεται στην προπαγάνδα του Κρεμλίνου με στόχο τον επηρεασμό των παιδιών».

Η «Daily Mail» υποστηρίζει πως η παιδική αυτή σειρά, που βασίζεται σε ρωσικό παραδοσιακό μύθο, «προκλήθηκε από σχεδιασμό Ρώσων διανοούμενων για επηρεασμό νεαρών κατοίκων γειτονικών περιοχών», δημιουργώντας στα παιδικά μυαλά θετικό πνεύμα για τη Ρωσία.

Η απάντηση που δόθηκε για τα βρετανικά δημοσιεύματα από τη ρωσική πρεσβεία περιγράφει «την παθολογική ρωσοφοβία».

Ο παραγωγός της παιδικής σειράς στη Μόσχα «ευχαρίστησε τον βρετανικό Τύπο για τη δωρεάν διαφήμιση της ανεξάρτητης παραγωγής, που ουδεμία σχέση έχει με κρατική χρηματοδότηση».

Δείτε ενδεικτικά το επεισόδιο 34:

Σύνταξη: Κώστας Μπετινάκης


Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2018, 14:20

Πηγή: Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει