Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Καλοσχηματισμένα πόδια

Δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή σε γυμναστήριο για την απόκτηση καλλίγραμμων ποδιών. Υπάρχει τρόπος μαζί με τις βουτιές στη θάλασσα και την ηλιοθεραπεία στην παραλία να αποκτήσετε τα πόδια που θέλετε χάρη στις παρακάτω ειδικές ασκήσεις.

Βαθιά καθίσματα:
• Σταθείτε σε όρθια θέση, ανοίχτε τα πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης και έχετε τα χέρια στο πλάι του κορμού σας.
• Κάντε βαθύ κάθισμα, φέρτε τα χέρια μπροστά απ’ το στήθος σας και κάντε ένα άλμα κάθετα.
• Όταν βρίσκεστε στον αέρα οι μύτες των παπουτσιών σας να κοιτούν το έδαφος.
• Κατά την προσγείωση τα πόδια να κοιτάνε προς τα έξω και εσείς κάντε ένα βαθύ κάθισμα.
• Αμέσως μετά κάντε ένα ψηλό άλμα αλλά προσγειωθείτε με τα πόδια παράλληλα μεταξύ τους.
• Επαναλάβετε την άσκηση από την αρχή κάνοντας 15 επαναλήψεις.

Αιωρήσεις ποδιού:
• Μείνετε όρθιοι με τα πόδια ενωμένα και τα χέρια στους γοφούς.
• Ρίξτε το βάρος σας στο αριστερό πόδι και ταυτόχρονα σηκώστε το δεξί σας πόδι λίγο πάνω από το έδαφος.
• Σηκώστε με αργές κινήσεις το δεξί πόδι ψηλότερα χωρίς να χάσετε την ισορροπία σας.
• Κατεβάστε το πόδι αργά σταματώντας λίγο πριν φτάσει στο έδαφος.
• Τεντώστε το πόδι στο πλάι και όσο πιο ψηλά μπορείτε.
• Κατεβάστε το πάλι αργά χωρίς να ακουμπήσει το έδαφος.
• Αφού κάνετε 8 σετ επαναλάβετε την άσκηση από την άλλη πλευρά.

Πηγή – LadyNews.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει