Μετά το bullying σε γυναίκα και την ασέβεια προς τούς καρκινοπαθείς, μαγαρίζει ΚΑΙ τη Γενοκτονία των Ποντίων



Τεράστιες οι ευθύνες τού «Σκάϊ» για την (τηλεοπτική) Κατάντια. 

 

Ανηθικοποιός:

Νεολογισμός, ο οποίος δηλώνει τον άνθρωπο που ποιεί Ανηθικότητα.

 

Ενεπνεύσθην αυτόν τον νεολογισμό, αυτήν την παραφθορά τής λέξης «Ηθοποιός»,

ορμώμενος από τις αισχρές και ξεδιάντροπες συμπεριφορές

που εκδηλώνει -ως συμμετέχων στο «Survivor»- ο (δήθεν) ήθος ποιών Αλέξης Παππάς.

 

Στο τέλος τού προηγούμενου πονήματός μου, με τίτλο

«Ο ανηθικοποιός Αλέξης Παππάς σε μισογυνικό παραλήρημα,

ασεβεί ΚΑΙ προς τούς καρκινοπαθείς»

(https://www.zougla.gr/media/article/o-ani8ikopios-aleksis-papas-se-misoginiko-paralirima-asevi-ke-pros-tous-karkinopa8is)

είχα προαναγγείλει ότι θα επανερχόμουν με μία συνολική τοποθέτηση

όπου θα κατελόγιζα τις δέουσες ευθύνες στον «Σκάϊ».

 

Όμως,

δεν φανταζόμουν ότι θα προσετίθετο στον διάλογό μας ένα ακόμη θλιβερό συμβάν,

ακόμη πιο αποτρόπαιο από τα προηγούμενα,

που πιστοποιεί ότι στον βωμό τής Τηλεθέασης

ο εν λόγω τηλεοπτικός σταθμός δεν ορρωδεί να συνεργεί στην Κατάντια

και να την υποδαυλίζει χωρίς ίχνος ηθικής τροχοπέδης και κοινωνικής ευθύνης.

 

Εν αρχή,

ήταν η πασίδηλη μισογυνική στάση τού παπατζή Παππά εις βάρος δύο συμπαικτριών του

(https://www.zougla.gr/media/article/i-anandri-simperifora-tou-aleksis-karington-papa).

 

Στη συνέχεια,

ήρθε ο αποκρουστικός χαρακτηρισμός «καρκίνωμα»

που εχρησιμοποίησε για αποχωρήσασα συμπαίκτριά του,

ασεβώντας ΚΑΙ προς την κοπέλα,

ΚΑΙ προς τούς καρκινοπαθείς (συνεπαγωγικώς, και προς τις οικογένειές τους).

 

Ε, λοιπόν,

αυτός ο ουτιδανός χαρακτήρας δεν διαθέτει τον ελάχιστο φραγμό·

προκειμένου να υπερασπιστεί τα συμφέροντά του

και να στήσει τα -έμπλεα χυδαιότητας και φτήνιας- επικοινωνιακά παιχνίδια του,

δεν εδίστασε να επιδείξει την υπέρτατη ασέβεια

και να επιχειρήσει να καπηλευθεί μέχρι και τη Γενοκτονία των Ποντίων.

 

Αυτός ο ιταμός οπορτουνιστής ψάχνει διαρκώς αφορμές,

ώστε να υπερτονίσει το «εγώ» του.

Και ναι μεν στηρίζεται στο αδιαμφισβήτητο δίδαγμα τής Ζωής,

η οποία έχει πιστοποιήσει αναρίθμητες φορές

ότι «Όποιος ψάχνει αφορμή, βρίσκει αφορμή.»,

αλλά παραβλέπει ότι «Η αφορμή που ψάχνεις, μπορεί να σε καταστρέψει.».

 

Ο παπατζής Παππάς αφορμή έψαχνε, αφορμή βρήκε…

Το υπαίθριο παράπηγμα,

στο οποίο είχε κοιμηθεί για μερικές ημέρες προτού μετακινηθεί στην έτερη ομάδα,

μετετράπη -χάριν αστεϊσμού- από συμπαίκτη του σε «τουρκική τουαλέτα»

(δεν αναφέρω τη λέξη που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον για τη συγκεκριμένη κατασκευή,

διότι -όπως έχω εκφράσει επανειλημμένα- απεχθάνομαι τις «δύσοσμες» λέξεις

και τις εντάσσω στην τεταρτοκοσμική Νεοελληνική Αισθητική).

 

Ναι, ήταν κακόγουστο αστείο.

Ναι, ήταν παρακμιακό χιουμοράκι.

Όμως,

θεωρώντας ο φριχτός παπατζής Παππάς

ότι είχε βρει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνει το «κομμάτι» του,

έβγαλε το μάτι του·

δεν εδίστασε, λοιπόν,

επιδιδόμενος σε έναν κακοφορμισμένο αυτοσχεδιασμό

που θα τον οδηγούσε στην πόρτα τής εξόδου κάθε δραματικής σχολής,

να μαγαρίσει τον Διωγμό, τον Ξεριζωμό, τη Γενοκτονία των Ποντίων.

 

Ιδού τι είπε,

με αφορμή ένα υπαίθριο παράπηγμα που μετετράπη σε «αναπαράσταση τουαλέτας»:

«Εδώ πέρα ήταν η πρώτη σταγόνα αίμα που έσταξε από ’μένα…

…  

(αναφέρεται στον συμπαίκτη του)

Κατάγεται από τη Μικρά Ασία, αν δεν κάνω λάθος,

και οι γονείς του έχουν αφήσει το σπιτικό τους. 

Προφανώς, αυτός κι άλλοι κάμποσοι χιλιάδες, μην πω εκατομμύρια.

Μετανάστες, Έλληνες, από τον τόπο τους, σ’ έναν άλλον τόπο, πάλι ελληνικό. 

Άφησαν τα σπίτια τους. 

Κι αν γυρίσουμε σήμερα στα σπίτια τους

και τούς δείξουμε ότι τα ’χουνε ρημάξει κάποιοι,

θα δακρύσουν.

Γιατί όλες οι αναμνήσεις που έχουνε…,

όλος ο πόνος που είχανε όλα αυτά τα χρόνια

και ο καημός των πατεράδων τους, οι αναμνήσεις των πατεράδων τους,

που τούς έφτασαν στο σημείο να είναι ζωντανοί

και να υψώνουν το εθνικό ανάστημα πιο ψηλά από κάθε Έλληνα,

είναι αποτυπωμένα σ’ αυτό το σπίτι.».

 

ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

Μονολογώ συνεχώς αυτήν τη λέξη·

θα μπορούσα να τη γράψω χίλιες φορές

και πάλι να ένοιωθα ότι δεν θα είχα εκτονώσει την αίσθηση αηδίας

που προκαλεί σε κάθε υγιή άνθρωπο αυτή η αναίσχυντη καπηλεία.

Ο παπατζής Παππάς, αυτό το αδίστακτο ον, μαγαρίζει τη Γενοκτονία των Ποντίων.

 

Προσέξετε τον συναισθηματικό εκβιασμό που χρησιμοποιεί

για να προλογίσει το βέβηλο παράδειγμά του:

«Εδώ πέρα ήταν η πρώτη σταγόνα αίμα που έσταξε από ’μένα…».

 

Αυτός ο τεμπελχανάς που συχνά απέχει από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τού «Survivor» 

αλλά βρίσκεται σε μόνιμη διατεταγμένη υπηρεσία να δημιουργεί ίντριγκες,

είχε το απύθμενο θράσος -μέσα από ένα ανιστόρητο και ασύντακτο παραλήρημα-

να παραλληλίσει τη σταγόνα αίμα (που σημειωτέον, ουδέποτε έχυσε)

με τον διωγμό, τον ξεριζωμό και τον θάνατο εκατομμυρίων ανθρώπων.

 

Φτάνουμε, λοιπόν, στις τεράστιες ευθύνες τού τηλεοπτικού σταθμού «Σκάϊ».

 

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αμείλικτα:

Γιατί ο «Σκάϊ» παίζει αυτά τα πλάνα;

Γιατί επιτρέπει σε έναν φριχτό ηθοποιΐσκο, σε έναν ανηθικοποιό,

να ασεβεί εις διπλούν -και ιστορικώς, και καλλιτεχνικώς- προς την Ελληνική Τραγωδία..; 

Γιατί ο «Σκάϊ» διατηρεί στο «Survivor» έναν συμμετέχοντα

που αποκαλεί «καρκίνωμα» μία γυναίκα..;

Γιατί ο «Σκάϊ» δεν προέβη -έστω- σε τεχνική αποσιώπηση τής λέξης «καρκίνωμα»,

όπως έχει πράξει επανειλημμένα με λέξεις όπως «μαλάκας»;

Θεωρεί ο «Σκάϊ»

ότι μεταδίδοντας τον χαρακτηρισμό «καρκίνωμα» και αποσιωπώντας τη λέξη «μαλάκας»,

συνεισφέρει στην Εθνική Παιδεία;

 

Και επειδή η σήμανση τού «Survivor» ορίζει,

ότι η εκπομπή είναι «Κατάλληλη για ανηλίκους από 12 ετών και άνω»,

καλώ τον «Σκάϊ» να απαντήσει στη σχηματική ερώτηση-κόλαφο

που προκύπτει από την απολύτως αποσπασματική λογοκρισία του:

Εσείς εκεί στον «Σκάϊ» θεωρείτε

ότι για ένα 12χρονο παιδί η Μαλακία είναι πιο επικίνδυνη από τον Καρκίνο;

 

Αιρετική ερώτηση, απρόσμενη ερώτηση, αλλά αυτή είναι η Ουσία.

Εκεί στον «Σκάϊ» (και όχι μόνο εκεί, βεβαίως),

αυτήν την «παιδεία» παράγουν και διασπείρουν προς την Ελληνική Κοινωνία.

Απαγορεύεται να ακούγεται η λέξη «Μαλάκας»,

αλλά επιτρέπονται και προωθούνται με λύσσα και μανία

οι πάσης φύσεως άνανδρες και μισογυνικές συμπεριφορές,

οι πάσης φύσεως καπηλείες, τα πάσης φύσεως μαγαρίσματα.

 

Το δυστύχημα για τον «Σκάϊ» δεν είναι οι προσωπικές απόψεις μου,

ούτε οι -προς δημόσια συζήτηση και κρίση- τοποθετήσεις μου.

Το δυστύχημα για τον «Σκάϊ» είναι,

ότι αν -επί παραδείγματι- ένας δημοσιογράφος τού εν λόγω σταθμού

προσδιοριζόταν σε πανελλήνια μετάδοση ως «καρκίνωμα»,

ο «Σκάϊ» και ο δημοσιογράφος τού «Σκάϊ» θα προσέφευγαν στη Δικαιοσύνη

(και ορθώς θα έπρατταν).

 

Το δυστύχημα για τον «Σκάϊ» είναι,

ότι στον βωμό τής Τηλεθέασης μεταδίδει εθνικιστικά και αντεθνικά παραληρήματα,

επιτρέποντας την εξομοίωση τού Εθνικού Αίματος

με τη γρατζουνιά που ενδεχομένως υπέστη ένα ποταπό ον στο «Survivor».

 

Το δυστύχημα για τον «Σκάϊ» είναι,

ότι το «#skai_xeftiles» αποτελεί το πιο σύνηθες διαδικτυακό hashtag

που αφορά στην Ελληνική Δημοσιογραφία.

 

Το δυστύχημα για τον «Σκάϊ» είναι, ότι είναι ο «Σκάϊ».

Ο «Σκάϊ», ο σταθμός τού «Είναι και Δεν Είναι»,

ο οποίος δήθεν κόπτεται για την Ελλάδα,

αλλά επιτρέπει να μαγαρίζεται από τη συχνότητά του η Γενοκτονία των Ποντίων.

 

Ο Σκάϊ, ο σταθμός τού «Είναι και Δεν Είναι»,

ο οποίος δήθεν κόπτεται για τη Γενοκτονία των Ποντίων,

αλλά συνεργάζεται με Τούρκο παραγωγό, θαυμαστή τού φασίστα Ερντογάν,

ο οποίος φασίστας Ερντογάν, με τη σειρά του,  

είναι η σύγχρονη «Προσωποποίηση των Γενοκτόνων».

 

Τραγικά πράγματα,

προορισμένα για τραγικούς τηλεθεατές και τραγικούς πολίτες.

ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)





Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει