Ο δεκάλογος της διατροφής για τις ημέρες του καύσωνα


Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2020, 00:24

Αυξήστε την πρόσληψη δροσερών υγρών για να προλάβετε την αφυδάτωση του οργανισμού σας λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Απαιτούνται από έξι ποτήρια (1,5 λίτρο) μέχρι και τρία λίτρα υγρών ημερησίως για να καλυφτούν οι ανάγκες του ανθρώπινου οργανισμού τις θερμές μέρες του καλοκαιριού.

Προτιμήστε το νερό, έναντι των άλλων ροφημάτων. Οι φυσικοί χυμοί φρούτων και λαχανικών χωρίς προσθήκη ζάχαρης, το γάλα χαμηλό σε λιπαρά και τα δροσερά αφεψήματα βοτάνων όπως το παγωμένο τσάι αποτελούν επίσης καλές επιλογές. Ωστόσο, θυμηθείτε να αποφύγετε κατά το δυνατόν το αλκοόλ και τα ροφήματα με καφεΐνη, όπως ο καφές, αφού συνεισφέρουν στην αφυδάτωση του οργανισμού σας.

Εμπλουτίστε το καθημερινό σας μενού με φρούτα και λαχανικά όπως το καρπούζι, το πεπόνι, τα ροδάκινα, τα σταφύλια, το αγγούρι, η ντομάτα, τα καρότα, τα κολοκύθι και τα χόρτα που είναι πολύ καλές πηγές νερού αλλά και βιταμινών, μετάλλων και άλλων φυτοχημικών συστατικών. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε τις άμυνες της επιδερμίδας σας για ένα καλύτερο και υγιέστερο μαύρισμα!

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr


Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2020, 00:24

Πηγή: Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει