Πέντε λόγοι για να βάλετε τη γλυκοπατάτα στη διατροφή σας


Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020, 01:17

Η γλυκοπατάτα έχει αρχίσει να κατακτά τη δική της θέση στην Ελλάδα, ιδίως ανάμεσα στους λάτρεις της υγιεινής διατροφής και του fitness. Στο διαδίκτυο επίσης κυκλοφορούν ολοένα και περισσότερες συνταγές με αυτό το λαχανικό από γνωστούς σεφ και food bloggers.

Παρακάτω θα δείτε ποια είναι τα οφέλη της γλυκοπατάτας στην υγεία και γιατί πρέπει να την εντάξετε στη διατροφή σας.


Είναι πλούσιες σε βιταμίνες

Η γλυκοπατάτα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, βιταμίνη Β6, βιταμίνη D, μαγνήσιο, κάλιο, μαγγάνιο και χαλκό. Όλες αυτές οι βιταμίνες και τα μέταλλα ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας και βοηθούν στην καλή υγεία των οστών. Το μαγνήσιο και η βιταμίνη Β6 συμβάλλουν στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες. Επίσης, είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, τα οποία έχουν συσχετιστεί με την αντικαρκινική δράση τους.

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr


Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020, 01:17

Πηγή: Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει