Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη

Αίρεται η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις από το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Ο υπουργός ΠΕΚΑ Γιώργος Παπακωνσταντίνου, φέρεται αποφασισμένος να προχωρήσει στην άρση του μέτρου, καθώς η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχει θεσπίσει απαγορεύσεις στην κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

Η δήλωση του υπουργού ότι θα επανεξετάσει την απαγόρευση πετρελαιοκίνησης στις δύο μεγαλουπόλεις, για την εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μείωση του μεταφορικού κόστους επιχειρήσεων και καταναλωτών, όπως είπε στη Βουλή πριν από ενάμιση μήνα, έχει δημιουργήσει νέες προσδοκίες τόσο στην αγορά όσο και στους ίδιους τους καταναλωτές, δεδομένου ότι το πετρέλαιο κίνησης είναι φθηνότερο από τη βενζίνη και έχει περίπου 30% μεγαλύτερη οικονομία στην κατανάλωση.

Υπάρχουν ωστόσο και αρνητικές αντιδράσεις, καθώς θεωρείται ότι η νοθεία που γίνεται στο πετρέλαιο κίνησης, θα επιβαρύνει περαιτέρω την ατμοσφαιρική ρύπανση.

Όπως δημοσιεύει ο «Ελεύθερος Τύπος», σήμερα στην Ελλάδα -εκτός των δύο μεγαλουπόλεων- κυκλοφορούν περίπου 100.000 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παλιάς και νέας τεχνολογίας.

Από την άλλη, η Ελλάδα αποτελεί το μοναδικό κράτος- μέλος της Ε.Ε στο οποίο απαγορεύεται η χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τη στιγμή που 51% των συνολικών ταξινομήσεων στην Ε.Ε, αφορά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει