Πόνος στον αυχένα: 3 ειδικοί συμβουλεύουν

Πονάτε στον αυχένα; Μάθετε τι θα σας προτείνουν 3 διαφορετικές ειδικότητες για την καλύτερη αντιμετώπιση του αυχενικού

Τι θα σας πει ο φυσιοθεραπευτής

Πολλοί από τους πόνους στον αυχένα οφείλονται σε επαναλαμβανόμενες κινήσεις, εργασίες και καθημερινές μας συνήθειες, όπως το ότι καθόμαστε με τις ώρες μπροστά από τον υπολογιστή ή ότι σηκώνουμε βάρη κτλ. Αυτά όλα έχουν ως αποτέλεσμα να καταπονούνται και να εξασθενούν οι μύες. Ρυθμίστε το ύψος της οθόνης του υπολογιστή, ώστε να βρίσκεται στο ύψος των ματιών σας και προμηθευτείτε μια καρέκλα που να στηρίζει καλά τη μέση σας. Καλό είναι να κάνετε ένα διάλλειμα και να σηκώνεστε από το γραφείο κάθε μισή ώρα για δεκαπέντε δευτερόλεπτα. Μπορείτε ακόμη να κάνετε ένα ελαφρύ μασάζ στην περιοχή του αυχένα.

Τι θα σας προτείνει ο διατροφολόγος

Τα θρεπτικά συστατικά των τροφών που συμβάλλουν στην ανακούφιση από την αρθρίτιδα μπορούν να βοηθήσουν και στην αντιμετώπιση των πόνων του αυχένα. Πρόκειται για συστατικά που βοηθούν στην αντιμετώπιση των φλεγμονών, όπως τα λιπαρά οξέα των ψαριών, το μαγνήσιο και η βιταμίνη Β12. Τα λιπαρά οξέα θα τα βρείτε στα «παχιά» ψάρια όπως ο σολομός, στις σαρδέλες κτλ. Πλούσιες σε μαγνήσιο τροφές είναι ο πασατέμπος, τα δημητριακά πρωινού, το ταχίνι και τα αμύγδαλα. Πλούσιες πηγές βιταμίνης Β12 είναι το συκώτι, το μοσχαρίσιο και το χοιρινό κρέας, γάλα, το τυρί και τα αυγά. Επίσης μπορούν να βοηθήσουν οι ενέσεις με βιταμίνη Β12. Ρωτήστε το γιατρό σας αν χρειάζεστε κάποιο συμπλήρωμα μαγνησίου ή λιπαρών οξέων.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει