Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Στο Δ.Σ. Βόλου η διοργάνωση και οικονομική διαχείριση της Γιορτής Κρασιού 2016

Με ερώτηση των Ανεξάρτητων Δημοτικών Συμβούλων

ΔΙΑΒΑΣΤΕ την ανακοίνωση προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Κύριε Πρόεδρε,

Με την 520/2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Βόλου αποφασίστηκε η απ’ ευθείας εκμίσθωση Δημοτικού χώρου σε δυο συλλόγους, με έδρα την Ν. Αγχίαλο, για τη διενέργεια της Γιορτής Κρασιού από 12 έως και 15 Αυγούστου του 2016. Η απόφαση αυτή κρίθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση άκυρη, όπως προκύπτει από την με αρ. πρωτοκόλλου 2509/137164/12-08-2016.

Την 19-08-2016, με ανακοίνωσή της, η Δημοτική Αρχή έκανε λόγο για ρεκόρ εισπράξεων που ανήλθαν σε 95.000 Ευρώ, με τα έξοδα να φθάνουν τις 73.000 Ευρώ. Επιπρόσθετα, στην ίδια ανακοίνωση, αναφερόταν ότι οι διοργανωτές θα διαθέσουν μέρος των κερδών τους σε διάφορα ιδρύματα του Δήμου μας.

Με την ανακοίνωση αυτή καθίσταται απολύτως σαφές ότι η Δημοτική Αρχή έχει πλήρη εικόνα σχετικά με τα οικονομικά στοιχεία των εκδηλώσεων και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό, που να δεσμεύει τους διοργανωτές ώστε κάθε χρόνο να διαθέτουν και μέρος των κερδών τους σε διάφορα και διαφορετικά κάθε χρόνο ιδρύματα.

Κατόπιν αυτών ερωτάται η Δημοτική Αρχή:

Έλαβε γνώση την 12η Αυγούστου από την αρμόδια Υπηρεσία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης περί της μη νομιμότητας της εκμίσθωσης του χώρου των εκδηλώσεων; (επισημαίνεται ότι η 12η Αυγούστου είναι η ημέρα κατά την οποία υπογράφηκε η ακυρωτική απόφαση της Αποκεντρωμένης και ταυτόχρονα ήταν και η πρώτη ημέρα των εκδηλώσεων). Αν όχι, πότε ενημερώθηκε για την ακυρωτική απόφαση της Αποκεντρωμένης;

Εισπράχθηκε το μίσθωμα από τον Δήμο και σε κάθε περίπτωση με βάση ποια απόφαση εισπράχθηκε ή θα εισπραχθεί το μίσθωμα από τη στιγμή που ακυρώθηκε η 520/2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου περί εκμίσθωσης του δημοτικού χώρου;

Με δεδομένη την πλήρη ενημέρωση της Δημοτικής Αρχής για τα έσοδα της εκδήλωσης, όπως καταγράφεται στην ανακοίνωσή της, ερωτάται .

Α. Ποιος ο αριθμός των εισιτηρίων που διατέθηκαν με αντίτιμο ξεχωριστά για
κάθε ημέρα των εκδηλώσεων και συνολικά;

Β. Πόσα τα συνολικά έσοδα από άλλες πηγές που είχαν άμεση σχέση με τις εκδηλώσεις ;

Γ. Πώς προκύπτουν αναλυτικά τα έξοδα που αναφέρονται στην ανακοίνωση ;

Δ. Πόσα συμβόλαια υπογράφηκαν με τους καλλιτέχνες που παρουσιάστηκαν στις εκδηλώσεις από 12 έως και 15 Αυγούστου, τι ποσό προβλέπεται για τον κάθε καλλιτέχνη ξεχωριστά και τι καλύπτει το ποσό αυτό;

Οι ερωτώντες δημοτικοί σύμβουλοι

Ανδρέου- Μεϊκοπούλου Ελένη, Αποστολάκης Ιάσων, Γαργάλας Κων/νος, Διαμαντένιας Θεολόγης, Δραμητινός Ματθαίος, Καλυβιώτης Αχιλλέας, Κανελλής Νικόλαος, Κοκκινάκη Φωτεινή, Λαϊνάς Γιάννης, Λαμπρινίδης Φώτης, Μολοχίδης Γιάννης, Οικονόμου Αναστασία, Παπατόλιας Απόστολος , Πατσιαντάς Μαργαρίτης, Στόϊκος Νικόλαος.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει