Στο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Βόλου το αίτημα του Κουφοντίνα για εορταστική άδεια


Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019, 10:33

Μετά την απόρριψη του αιτήματος για εορταστική άδεια εννέα ημερών, από το Πειθαρχικό Συμβούλιο φυλακής, ο Δημήτρης Κουφοντίνας, προσέφυγε στο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Βόλου, προκειμένου να ζητήσει εκ νέου άδεια.

Δεν αποκλείεται την ερχόμενη εβδομάδα το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Βόλου, να εξετάσει το αίτημα του Κουφοντίνα, ο οποίος είναι καταδικασμένος σε 11 φορές ισόβια.

Μετά την μεταφορά του από τις φυλακές Κορυδαλλού στις φυλακές Κασσαβετείας του Βόλου και συγκεκριμένα τον Αύγουστο του 2018, ο ίδιος έχει υποβάλλει άλλες τρεις φορές αίτημα αδείας, ωστόσο καμία δεν έγινε δεκτή.

Αρνητική ήταν η απόφαση και του Πειθαρχικού Συμβουλίου των φυλακών για εορταστική άδεια 9 ημερών που είχε αιτηθεί ο ισοβίτης, με αποτέλεσμα την τελική απόφαση να την λάβει το Δικαστικό Συμβούλιο.

Κατά το παρελθόν ο Κουφοντίνας, έχει λάβει έξι φορές άδεια εξόδου από τις φυλακές. Ωστόσο, μετά την μεταφορά του στις φυλακές Κασσαβετείας Βόλου, δεν του χορηγήθηκε καμία άδεια, αντιθέτως απορρίφθηκαν τρεις φορές τα αιτήματά του με το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Βόλου να ισχυρίζεται ότι:

1) Ο νομοθέτης αναφέρεται σε καταδίκους σε ισόβια κάθειρξη ως έχοντες δικαίωμα αδείας, όχι όμως και σε καταδίκους σε περισσότερες της μίας ισόβιας κάθειρξης. Αυτό, κατά τους δικαστές, σημαίνει πως δεν επιθυμεί να χορηγούνται τέτοιες άδειες.

2) Οι δικαστές κάνοντας ερμηνεία των διατάξεων του σωφρονιστικού κώδικα, επισημαίνουν πως οι ουσιαστικές προϋποθέσεις που αυτός θέτει για την άδεια, «στηρίζονται στην παρούσα εκτίμηση της προσωπικότητας και της εν γένει τρέχουσας διαγωγής του κρατουμένου, με σκοπό να στοιχειοθετηθεί η πρόβλεψη για καλή χρήση της άδειας». Και αφού ξεκαθαρίζουν πως προφανώς «στην έννοια του σωφρονισμού, δεν περιλαμβάνεται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο ιδεολογική μεταστροφή του καταδίκου», προσθέτουν πως «ευλόγως η έννομη τάξη συναρτά τον σωφρονισμό του καταδίκου με την μη τέλεση νέων εγκλημάτων, ήτοι, ευθέως με τον σεβασμό προς τα έννομα αγαθά, μεταξύ δε αυτών, προεχόντως αυτό της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας αορίστου αριθμού προσώπων». Με βάση αυτή την παραδοχή, παραθέτουν σειρά δηλώσεων του Κουφοντίνα, οι οποίες κατά την γνώμη τους, δείχνουν το αντίθετο.

Πληροφορίες από ΑΠΕ

Πηγή: Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει