Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Συνάντηση Κ. Καρτάλη με Γ. Μαγκριώτη για τα έργα στη Μαγνησία

Αναλυτική επικαιροποίηση των έργων για τη Μαγνησία ευθύνης του Υπουργείου Υποδομών πραγματοποιήθηκε σε συνάντηση του Βουλευτή ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας Κώστα Καρτάλη με τον Υφυπουργό Υποδομών Γ. Μαγκριώτη.

Για το θέμα του Περιφερειακού (Γορίτσα – Αγριά) ο κ. Μαγκριώτης επιβεβαίωσε τόσο την ένταξη του έργου με π/υ 13.6 δις ευρώ στο ΕΣΠΑ όσο και την πρόθεση του Υπουργείου για τη δημοπράτηση του έργου μέχρι 30/9. Όπως ανέφερε ετοιμάζονται με εντατικό ρυθμό τα τεύχη δημοπράτησης και η προκήρυξη του διαγωνισμού, ενώ έχει γίνει προαναγγελία του έργου στην Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων ώστε να συντμηθούν οι χρόνοι της προκήρυξης.

Για το έργο του κόμβου Βελεστίνου (π/υ 2.5 εκ.ευρώ), λύθηκαν οι τελευταίες εκκρεμότητες με τη μεταφορά υποδομής της ΔΕΗ στην περιοχή του εργοταξίου και οι κατασκευαστικές εργασίες θα αρχίσουν σύντομα.

Για το έργο του α/δ Σκιάθου (π/υ 19.5 εκ ευρώ) έχει επιλεγεί ανάδοχος και αυτό το διάστημα εξετάζονται οι ενστάσεις που έχουν κατατεθεί.

Για το α/δ Αγχιάλου, η ΥΠΑ θα διαθέσει 0.5 εκ ευρώ για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου, ενώ για τα υπόλοιπα έργα που απαιτούνται θα ακολουθήσει συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Τέλος για το οδικό κύκλωμα Πηλίου, επισημάνθηκε ότι το έργο στερείται τεχνικής ωριμότητας και κατά συνέπεια δεν μπορεί να τύχει χρηματοδότησης.

Όπως δήλωσε ο Κ. Καρτάλης «Όλα τα έργα παρακολουθούνται στενά από το Υπουργείο Υποδομών και είναι σήμερα σε μια κρίσιμη καμπή είτε για να δημοπρατηθούν ή για να ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες. Βαρόμετρο αποτελεί πάντα η ολοκλήρωση του έργου του Περιφερειακού.

Το Υπουργείο Υποδομών εργάζεται εντατικά για να δημοπρατηθεί προς το τέλος του μήνα το έργο και έτσι να καλυφθούν τα προβλήματα που προέκυψαν εξαιτίας της πτώχευσης της εταιρείας που το είχε αναλάβει. Για όσους σήμερα διαμαρτύρονται για έργα στη Μαγνησία που δεν εντάσσονται στο ΕΣΠΑ, τους προτρέπω να αναζητήσουν τις ευθύνες από αυτούς, που στο πρώτο διάστημα του ΕΣΠΑ (2007-2009) παράλειψαν να τα ωριμάσουν, να τα θωρακίσουν δηλαδή με τις αναγκαίες τεχνικές μελέτες και τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις που απαιτούνται.»

Μπορεί επίσης να σας αρέσει