Τα ακριβότερα scooter της αγοράς 


Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2020, 10:59

Είναι όμορφα, καλοφτιαγμένα και τεχνολογικά εξελιγμένα, συγκεντρώνουν τον θαυμασμό του κόσμου και δημιουργούν πιστό κοινό, αλλά είναι πολύ ακριβά κάνοντας τους “μη γνωρίζοντες” και όσους έχουν χαμηλότερα εισοδήματα να τα θεωρούν από υπερβολή έως και “σκάνδαλο”. Όπως και να έχει, αυτά είναι τα ακριβότερα scooter της ελληνικής αγοράς. 

Δύο έχει η BMW, άλλα δύο η Honda και από ένα οι Kymco, Piaggio, Vespa(!) και Yamaha, σύνολο 8 μοντέλα που εντυπωσιάζουν στο πέρασμά τους και που όταν ανακοινώνεται η τιμή τους ακολουθεί η ..καταιγίδα. Όπως σχόλια του τύπου “με τόσα χρήματα αγοράζεις αυτοκίνητο”, τα οποία σε γενικές γραμμές σαφέστατα αποτελούν άκυρη δήλωση, αφού συγκρίνουν δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Γιατί επίσης με αυτά τα ποσά (άνω των 9.000 ευρώ στην περίπτωσή μας) μπορεί να αγοράσει κάποιος φουσκωτό, οικόπεδο σε απομακρυσμένη περιοχή, μια μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα, αλλά και ένα μικρό διαμέρισμα σε υποβαθμισμένη περιοχή. Άσχετα πράγματα μεταξύ τους, που περισσότερο λέγονται για να ειπωθούν, αφού τα ακριβά scooter αποκτούνται συνήθως από καταναλωτές που δεν έχουν πρόβλημα βιοπορισμού και αναβάτες που συνειδητά τα επιλέγουν “πάση θυσία”.   

Πάμε λοιπόν να δούμε τι περιλαμβάνει αυτή η κατηγορία, πάντα σε αλφαβητική σειρά για αποφυγή παρεξηγήσεων:  

BMW C 650 GT – 12.850€ 

Ένα τουριστικό δικύλινδρο maxi scooter με πλούσιο εξοπλισμό και αρκετό όγκο, που φτιάχτηκε για να προσφέρει άνεση και μεγάλη προστασία από τον αέρα στους επιβαίνοντες. Πλαίσιο, αναρτήσεις, όπως και ο ισχυρότερος κινητήρας της αγοράς με τους 60 ίππους, είναι κοινά με το άλλο μοντέλο της εταιρείας (C 650 Sport). 

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, 647cc, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, 2ΕΕΚ,  
  • Ιπποδύναμη: 60Hp στις 7.500rpm 
  • Τροχοί: 15”/15” 
  • Ρεζερβουάρ: 15,5lt 
  • Βάρος: 261Kg (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ .  

BMW C 650 SPORT – 12.350€ 

Η sport έκδοση του maxi scooter της BMW με τον δικύλινδρο, 8βάλβιδο των 650cc. Διαθέτει ανάποδο πιρούνι, τρία δισκόφρενα, πίσω ανάρτηση με ένα αμορτισέρ στην αριστερή πλευρά και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Όπως και το μοντέλο GT, έχουν βάρη που κυμαίνονται μεταξύ των 250 και 260 κιλών, που είναι και τα περισσότερα όλων. 

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, 647cc, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, 2ΕΕΚ 
  • Ιπποδύναμη: 60Hp στις 7.500rpm 
  • Τροχοί: 15”/15” 
  • Ρεζερβουάρ: 15,5lt 
  • Βάρος: 249Kg (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ . 

Honda X-ADV 750 – 13.350€ 

Το X-ADV είναι “ένα δίτροχο σε τρία”, αφού καλύπτει τους χώρους των scooter, την ασφάλεια μοτοσυκλέτας και τη διπλή χρήση (σε άσφαλτο και χώμα). Μια πρωτότυπη “γενετική διασταύρωση” που οδήγησε στη δημιουργία ενός από τα πιο ενδιαφέροντα σχήματα σε δύο τροχούς. O κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά και το αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη DCT διαθέτει έξι σχέσεις, παρέχοντας και την επιπρόσθετη επιλογή χειροκίνητης -και ρυθμιζόμενης- λειτουργίας. 

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 745cc, 1 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες 
  • Ιπποδύναμη: 54,8Hp στις 6.250rpm 
  • Τροχοί: 17”/15” (μπροστά/πίσω) 
  • Ρεζερβουάρ: 13,1lt 
  • Βάρος: 238kg (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ και εδώ . 

Honda Integra 750 – 10.500€ 

Αδελφάκι του X-ADV, αφού βασίζονται σε μια κοινή πλατφόρμα, το Integra απευθύνεται σε κοινό που θέλει να οδηγεί ένα όχημα που να συνδυάζει την ευκολία του αυτόματου/ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με την ασφάλεια και το κράτημα μιας μοτοσυκλέτας. Άνετο για δυο άτομα τα καταφέρνει στο ταξίδι, ενώ παράλληλα μπορεί να κινείται με σχετική άνεση και στην πόλη. 

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 745cc, 1 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες 
  • Ιπποδύναμη: 54,8Hp στις 6.250rpm 
  • Τροχοί: 17”/17” (μπροστά/πίσω) 
  • Ρεζερβουάρ: 14,1lt 
  • Βάρος: 238kg (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ και εδώ .    

Kymco AK 550i – 8.995€ 

Διαθέτει δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα και είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό μοντέλο της Kymco. Με sport εμφάνιση και sport touring προορισμό, μπήκε δυναμικά στην αγορά προσφέροντας επιδόσεις σε όλους τους τομείς. Πέρα από αυτά, πλεονεκτήματά του έναντι του ανταγωνισμού είναι αφενός η χαμηλότερη όλων τιμή και αφετέρου το σύστημα συνδεσιμότητας Noodoe που διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό. 

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 550,4 cc, 2 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες 
  • Ιπποδύναμη: 53,4Hp στις 7.500rpm 
  • Τροχοί: 15”/15” 
  • Ρεζερβουάρ: 14,5lt 
  • Βάρος: 230Kg (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ και εδώ .  

Piaggio MP3 500 HPE – 10.040€ 

Το μοναδικό τρίτροχο του αφιερώματος διατίθεται σε τρεις εκδόσεις (Business/Sport/Sport Advanced), όλες με εξελιγμένο μονοκύλινδρο κινητήρα 44 ίππων. Η εμφάνιση ακολουθεί τις γραμμές της αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού -συνήθως- αλιεύει πελάτες από τους οδηγούς αυτοκινήτου. 

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 498 cc, 4βάλβιδος, 1ΕΕΚ 
  • Ιπποδύναμη: 44,2Ηp στις 7.750rpm 
  • Τροχοί: 13”/14” (μπροστά/πίσω) 
  • Ρεζερβουάρ: 12,0lt 
  • Βάρος: Δ/Α 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ και εδώ .  

Vespa 946 – 9.990€ 

Το ακριβότερο scooter παραγωγής στον κόσμο όσον αφορά στη σχέση κυβισμού/κόστους, καθόσον κοστίζει σχεδόν 10.000€ και διαθέτει κινητήρα μόλις 125cc! Από την άλλη αποτελεί μια εξαιρετική σχεδιαστική άσκηση που αφήνει το στίγμα της. Όπως ακριβώς άφησε ιστορία η “γιαγιά” της, η πρώτη Vespa που παρουσιάστηκε το 1946, από την οποία και πήρε το όνομά της. 

  • Κινητήρας: Tετράχρονος, αερόψυκτος, μονοκύλινδρος, 124 cc, 3βάλβιδος, 1ΕΕΚ 
  • Ιπποδύναμη: 11,4Hp στις 8.750rpm 
  • Τροχοί: 12”/12” 
  • Ρεζερβουάρ: 8,5lt 
  • Βάρος: ΔΑ 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ και εδώ . 

Yamaha TMΑΧ 560 – 12.200€ 

Ένα από τα κορυφαία scooter όλων των εποχών, που έχει επηρεάσει τον χώρο των maxi scooter όσο ελάχιστα. Με φανατικό κοινό και θαυμαστές τράβηξε εδώ και χρόνια έναν διαφορετικό-ποιοτικό δρόμο. Διαθέτει δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, αλουμινένιο πλαίσιο, ανάποδο πιρούνι, τρία δισκόφρενα, καθώς και αλουμινένιο ψαλίδι μοτοσυκλέτας. 

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος, υγρόψυκτος, 562cc, 8 βαλβίδες, 2ΕΕΚ 
  • Ιπποδύναμη: 47.6Hp στις 7.500rpm 
  • Τροχοί: 15”/15” 
  • Ρεζερβουάρ: 15lt 
  • Βάρος: 218kg (πλήρες υγρών) 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ και εδώ .

 

Πηγή/συνεργασία scooternet.gr  

 

Πηγή: Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει