Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Χωρίς λεωφορεία σήμερα η Θεσσαλονίκη



Χωρίς λεωφορεία θα μείνει και σήμερα η Θεσσαλονίκη, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους ενάντια στην τροπολογία που κατατέθηκε σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών κι επιτρέπει την εκχώρηση συγκοινωνιακού έργου που εκτελεί ο ΟΑΣΘ σε ΚΤΕΛ, ΟΤΑ ή ιδιώτες.

Ο χορός των κινητοποιήσεων άνοιξε χθες Τετάρτη, με στάση εργασίας από τις 19.00 μέχρι το τέλος της βάρδιας και συνεχίζεται σήμερα Πέμπτη 4 Οκτωβρίου, με 24ωρη απεργία. Το Συνδικάτο των εργαζομένων δηλώνει ότι δεν θα κάνει πίσω και καλεί το αρμόδιο Υπουργείο να αποσύρει την τροπολογία και να προχωρήσει σε διαβούλευση με τους εργαζόμενους, αλλά και την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας. Το ΔΣ πρόκειται να συνεδριάσει εκ νέου σήμερα για να λάβει αποφάσεις για τις επόμενες ημέρες. Η συνεδρίαση έχει προγραμματιστεί για τις 11 και θα γίνει παρουσία εργαζομένων, στα γραφεία του Οργανισμού.

Με προσωπικό ασφαλείας τα δρομολόγια

Κατά τη σημερινή 24ωρη απεργία, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας θα πραγματοποιούνται συγκεκριμένα δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας.

Τα δρομολόγια της νυχτερινής λεωφορειακής γραμμής N1 KTEΛ – Αεροδρόμιο καθώς και η υπηρεσία μετακίνησης των ΑμΕΑ θα πραγματοποιηθούν κανονικά.

Εργαζόμενοι ΟΑΣΘ: Προσπάθεια ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού

«Πρόχειρη, ακατανόητη και ανεδαφική χαρακτήρισαν την τροπολογία που κατατέθηκε οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ. Σε ανακοίνωσή τους σημείωσαν ότι πρόκειται για μια προσπάθεια κάκιστης μορφής επανιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης που πριν από έναν χρόνο κρατικοποιήθηκαν».

Μάλιστα, υποστήριξαν πως η νέα κατάσταση θα επιδεινώσει τα προβλήματα στην εξυπηρέτηση των επιβατών, αλλά και θα αυξήσει σημαντικά το κόστος μετακίνησης για τους πολίτες.

ΟΑΣΘ: Απεργία χωρίς αιτία

«Απεργία χωρίς αιτία» χαρακτήρισε τη σημερινή κινητοποίηση των εργαζομένων η διοίκηση του ΟΑΣΘ. Σε ανακοίνωση που υπογράφει ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς αναφέρεται ότι «με τη συγκεκριμένη τροπολογία σε καμία περίπτωση δεν θίγονται εργασιακά δικαιώματα και φυσικά ούτε τίθενται σε αμφισβήτηση οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων στον Ο.Α.Σ.Θ.».

Επισημαίνεται δε ότι «τα ΚΤΕΛ οφείλουν και αυτά να εκτελούν έργο όχι με τη λογική του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού φορέα, αλλά με την ανάληψη του αναλογούντος ρίσκου. Δεν είναι δυνατόν το ρίσκο να το επωμίζεται αποκλειστικά το Δημόσιο και οι ιδιώτες να απολαμβάνουν κέρδη εκ του ασφαλούς».

Πηγή: thestival.gr


Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2018, 06:47

Πηγή: Zougla.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει