Αναγνώστρια γράφει για τα τοπικά προϊόντα

Καλημέρα e-Volos.gr,
Είμαι μία από τις χιλιάδες Βολιώτισσες που σε διαβάζουμε, από την Τρίτη που άνοιξες, σταθερά καθημερινά. Ο λόγος που μπήκα στην διαδικασία να σου γράψω είναι ο εξής:

Προχθές το βράδυ βρέθηκα σε κεντρικό κατάστημα του Βόλου. Όταν λοιπόν ήρθε ο σερβιτόρος του ζήτησα ένα τοπικό προϊόν, την ύπαρξη του οποίου μου αρνήθηκε. Διαμαρτυρήθηκα, γιατί όπως εγώ θέλω να ψωνίζουν από το δικό μου μαγαζί (διατηρώ με νύχια και με δόντια κατάστημα ρούχων), έτσι κι εγώ στηρίζω τα τοπικά προϊόντα μας. Θεωρώ βλέπετε ότι έχουμε ανάγκη την αλληλοστήριξη, για να πηγαίνουμε καλά και να δίνουμε δουλειά στον κόσμο με την σειρά μας.

Αφού λοιπόν διαμαρτυρήθηκα και μάλιστα έντονα, μου ήρθε η απάντηση, που με άφησε και άφωνη. «Κυρία μου, το φέρναμε το συγκεκριμένο προϊόν και αν θέλετε την άποψή μου…», μου είπε ο σερβιτόρος, «…προσωπικά μου αρέσει πολύ, αλλά δυστυχώς ο συγκεκριμένος βιομήχανος ήθελε να πουλάμε μόνο το δικό του προϊόν και κανένα ανταγωνιστικό του».

Και ρωτάω τώρα εγώ: Γιατί ρε παιδιά; Γιατί εφόσον θέλετε στήριξη, δένετε τα χέρια των καταστηματαρχών; Μπορεί στο εμπόριο να το ονομάζετε διαφορετικά, εγώ όμως αυτό το ονομάζω εκβιασμό και πιστέψτε με, ασχολούμαι χρόνια με το εμπόριο.

Κάποτε, όταν άνοιξαν τα πρώτα souper market, πηγαίνατε μπουσουλώντας στους διευθυντές τους για να βάλουν στα ράφια τους τα προϊόντα σας και τώρα θέτετε και όρους;

Δεν ξέρω, προβληματιστείτε. Εγώ πάντως θεωρώ απαράδεκτο τα τοπικά μαγαζιά να μην πουλάνε τοπικά προϊόντα. Εσείς που τα παράγετε;

Μπορεί επίσης να σας αρέσει