Κατακλύστηκε από επισκέπτες το περίπτερο του Δήμου Βόλου στην έκθεση «Philoxenia»

Εντυπωσιακή παρουσίαση της περιοχής με σύνθημα Volos – Pelion, it’s true!

Με κεντρικό σύνθημα «Βόλος, Πήλιο: Είναι αλήθεια», ο Δήμος Βόλου προέβαλλε δυναμικά τις ομορφιές της περιοχής στους επισκέπτες της τουριστικής έκθεσης «Philoxenia 2011», που πραγματοποιήθηκε για 27η χρονιά στη Θεσσαλονίκη, το τριήμερο 18-20 Νοεμβρίου.

Σε διαγωνισμό μέσω του διαδικτύου, τα αποτελέσματα του οποίου ανακοινώθηκαν αμέσως μετά τα εγκαίνια της έκθεσης, η πόλη του Βόλου απέσπασε την τρίτη θέση στην κατηγορία «αγαπημένος αστικός προορισμός» και το Πήλιο τη δεύτερη θέση, μετά τα Ζαγοροχώρια, στην κατηγορία «αγαπημένος ορεινός προορισμός». Ο Δήμος Βόλου συμμετείχε στην έκθεση με δικό του περίπτερο, το οποίο απέσπασε έπαινο καλύτερου περιπτέρου και αποτέλεσε πόλο έλξης εκατοντάδων επισκεπτών και επιχειρηματιών του τουρισμού από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Όπως τόνισε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Βόλου, κ. Σ. Μπαρτζιώκα, ο Δήμος Βόλου υλοποιώντας το πρόγραμμα τουριστικής προβολής περιόδου 2011-12, συμμετείχε στην έκθεση με σκοπό να προβάλλει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Βόλου και του Πηλίου. Η μεγάλη επιτυχία της παρουσίας μας στην έκθεση αποτελεί προϊόν συλλογικής δουλειάς, καθώς καταβλήθηκε τεράστια προσπάθεια απ’ όλους, τα στελέχη του Κέντρου Τουριστικής Πληροφόρησης και τους επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου. Ευχόμαστε τα αποτελέσματα της μεγάλης επισκεψιμότητας που γνώρισε το περίπτερο μας στην έκθεση, να φανούν στην πράξη με αντίστοιχες κρατήσεις στα καταλύματα της περιοχής για τις ημέρες των Χριστουγέννων».

Σημειώνεται ότι η παρουσία του Δήμου Βόλου στην έκθεση υποστηρίχθηκε δυναμικά από τις τουριστικές επιχειρήσεις της περιοχής, μετά από επιστολή της κ. Μπαρτζιώκα προς τους ξενοδόχους τους οποίους κάλεσε να στηρίξουν την προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής για την προβολή της περιοχής. Στελέχη του Κέντρου Τουριστικής Προβολής συγκέντρωσαν πλούσιο πληροφοριακό υλικό, καθώς επίσης προσφορές για την επόμενη περίοδο και δώρα που κληρώθηκαν κατά την διάρκεια της έκθεσης. Συγκεκριμένα, διοργανώθηκαν 10 διαφορετικές κληρώσεις δώρων και μοιράστηκαν περισσότερες από 30 προσφορές για δωρεάν διαμονή σε καταλύματα της περιοχής, γεγονός που αύξησε την επισκεψιμότητα του περιπτέρου. Υπολογίζεται ότι το περίπτερο του Δήμου Βόλου επισκέφθηκαν περισσότεροι από 15.000 επισκέπτες και επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου.

Στην εκδήλωση για τα εγκαίνια της έκθεσης η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής κ. Σ. Μπαρτζιώκα είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον Υφυπουργό Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδη και τον Γενικό Γραμματέα ΕΟΤ κ. Κολέτσο, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την επίσκεψη αντιπροσωπείας του Δήμου Βόλου στο Ισραήλ, με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Π. Σκοτινιώτη, εξάροντας την Δημοτική Αρχή για την στοχευμένη στρατηγική της στον τομέα του τουρισμού και συγκεκριμένα για την πρωτοβουλία να πραγματοποιήσει άνοιγμα στην τουριστική αγορά του Ισραήλ, η οποία αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη αγορά για το μέλλον.

Έκθεση Λονδίνου

Η Philoxenia ήταν η δεύτερη φετινή συμμετοχή του Δήμου Βόλου σε μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, καθώς λίγες μέρες νωρίτερα είχε συμμετάσχει στην έκθεση World Travel Market του Λονδίνου, από κοινού με την Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έγινε προσπάθεια ανάδειξης και προβολής του ενιαίου Δήμου Βόλου ως σημαντικού τουριστικού προορισμού και στη βρετανική αγορά, η οποία εκδηλώνει έντονο ενδιαφέρον για την περιοχή. «Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διατηρήσουμε το μερίδιό μας στη βρετανική αγορά», τόνισε η κ. Μπαρτζιώκα, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Τουριστικής Πληροφόρησης Βόλου, το 2011 σημειώθηκε αύξηση των αφίξεων Βρετανών τουριστών, είτε μέσω των πτήσεων του αεροδρομίου Βόλου, είτε μέσω των κρουαζιεροπλοίων.

Στην έκθεση του Λονδίνου μοιράστηκε στους επισκέπτες το νέο έντυπο προβολής του ενιαίου Δήμου Βόλου, το οποίο παρουσιάζει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής χρησιμοποιώντας ως brand name το σύνθημα “Volos – Pelion, it’s true!” και προωθώντας κυρίως τις απευθείας πτήσεις με εταιρείες χαμηλού κόστους από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου.

Ο Δήμος Βόλου, παρά τις οικονομικές δυσκολίες, έχει σχεδιάσει σύμφωνα και με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου να δώσει το «παρών» στις ακόλουθες τουριστικές εκθέσεις:

– στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση της Βιέννης « FERIEN –MESSE WIEN» (12-15 Ιανουαρίου)

– στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση των Βρυξελλών « SALON DES VACAN
CES» (2-6 Φεβρουαρίου)

-στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση της Νυρεμβέργης «FREIZEIT GARTEN TOURISTIK» (2-6 Φεβρουαρίου)

– στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Μιλάνου «ΒΙΤ» (16-18 Φεβρουαρίου)

-στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση της Μόσχας «ΝΤΟURMARKET» (17-20 Μαρτίου)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει