ΚΚΕ Mαγνησίας: «Όχι στην ιδιωτικοποίηση – εκποίηση των αεροδρομίων των Ν. Αγχιάλου και Σκιάθου»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ την σχετική ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Η τρικομματική κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ προχωρά στην εκποίηση – ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, μεταξύ των οποίων κι αυτά της Ν., Αγχιάλου και της Σκιάθου, εφαρμόζοντας την εγκληματική πολιτική της Ε.Ε. Αυτή η πολιτική είναι σε βάρος των λαϊκών συμφερόντων και έχει μοναδικό σκοπό την ενίσχυση των κερδών των μονοπωλιακών ομίλων. Η συγκυβέρνηση προσθέτει ακόμη ένα βαρύτατο αδίκημα στο ενεργητικό της με το ξεπούλημα και των αεροδρομίων της χώρας.

Η «φιλολογία» περί ανάπτυξης, ανταγωνιστικών τιμών των αεροδρομίων και προσέλκυσης τουριστών αποτελεί «προπέτασμα καπνού» και αισχρό πρόσχημα. Είναι ξεκάθαρο ότι, τα αεροδρόμια, που ο ελληνικός λαός έχει χρυσοπληρώσει, όπως και για τις συμφωνίες για τη χρήση τους από ξένες αεροπορικές εταιρίες, χαρίζονται. Έτσι ακριβώς συμβαίνει με το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου του οποίου τις σύγχρονες υποδομές χρυσοπλήρωσε ο λαός και με εκείνο της Σκιάθου με την πρόσφατη αναγκαία επέκταση του αεροδιαδρόμου του. Πίσω από την εκποίηση- ιδιωτικοποίηση κρύβονται ακόμη μεγαλύτερες παροχές προς τους κεφαλαιοκράτες και άμεση υπονόμευση των δημόσιων εσόδων, τη στιγμή που ο εργαζόμενος λαός τσακίζεται από τις μειώσεις μισθών, την ανεργία και τα αβάσταχτα χαράτσια.

Η θέση της δημοτικής αρχής Βόλου αποτελεί πρόταση στα πλαίσια της πολιτικής εκποίησης του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου, με συνένοχους στο έγκλημα του ξεπουλήματος και φορείς ολόκληρης της Θεσσαλίας και της Κεντρικής Ελλάδας (Επιμελητήρια, Τεχνικά επιμελητήρια, Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, κ.ά). Η δημοτική αρχή, όπως και στην περίπτωση του λιμανιού και της ακίνητης περιουσίας του δήμου, σπεύδει να υλοποιήσει το σύνολο των αντιλαϊκών μέτρων της κυβέρνησης. Ο Δήμαρχος μιλάει για ανάπτυξη πρωτοβουλιών, προκειμένου οι φορείς της πόλης και της περιφέρειας να συμφωνήσουν σε μια «ενιαία, αξιόπιστη θέση» για τη δημιουργία «Φορέα διαχείρισης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου». Ουσιαστικά έχοντας δεδομένη την κυβερνητική πολιτική της ιδιωτικοποίησης, διεκδικεί κομμάτι της πίτας για λογαριασμό της «τοπικής κοινωνίας», εννοώντας, φυσικά όχι τα λαϊκά στρώματα, αλλά τους μεγαλοξενοδόχους και μεγαλοεπιχειρηματίες. Αυτό μπαίνει ξεκάθαρα πίσω από τους ενδοιασμούς που θέτει ώστε η «τοπική κοινωνία» να εκφέρει γνώμη για τον καθορισμό των τελών, μέτρων ασφάλειας και των απαραίτητων έργων αναβάθμισης, καθώς επίσης και για τη διάρκεια συμβάσεων σε παραχωρησιούχους.

Αποκαλυπτική και συμπληρωματική στη δημοτική αρχή είναι και η στάση των εκπροσώπων του ΣΥΡΙΖΑ στο δημοτικό συμβούλιο Βόλου, που τα κούφια συνθήματά τους για δημόσιο χαρακτήρα μπαίνουν στην άκρη κάτω από την ανάγκη «να υπάρξει μια άποψη όλων των τοπικών φορέων». Κλείνουν το μάτι στους ντόπιους μεγαλοξενοδόχους και μεγαλοεπιχειρηματίες, στα δικά τους συμφέροντα. Μιλάνε γενικά για ξεπούλημα αφήνοντας στο απυρόβλητο την ιδιωτικοποίηση, με πρόδηλο ενδιαφέρον απλά για το αντίτιμο της παραχώρησης στο κεφάλαιο. Φαίνεται ότι και μετά το ταξίδι στις ΗΠΑ, οι αρχικές κραυγές ενάντια στην ιδιωτικοποίηση έδωσαν τη θέση τους στην καταγγελία της «άνευ όρων υπαγωγή του δικαιώματος διοίκησης» των αεροδρομίων στους επενδυτές. Προφανώς, πλέον συζητάνε τους «όρους» της ιδιωτικοποίησης.

Σήμερα απαιτείται μια άλλη πολιτική όπου τα αεροδρόμια, τα λιμάνια, οι συγκοινωνίες και οι μεταφορές θα είναι περιουσία του ελληνικού λαού, θα αναπτύσσονται με κεντρικό σχεδιασμό στα πλαίσια μιας ανάπτυξης που θα έχει στο επίκεντρο τι σύγχρονες λαϊκές ανάγκες και όχι τα συμφέροντα των μεγαλοεπιχειρηματιών, των μεγαλοξενοδόχων και των μονοπωλιακών ομίλων. Η εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα να κάνουν δική τους υπόθεση αυτήν την πάλη.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει