Ξανά σε λειτουργία το Γραφείο Καταναλωτή στο Βόλο

Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου ξαναλειτουργεί Γραφείο καταγγελιών και νομικής στήριξης, σε νέο χώρο στη Δημ. Γεωργιάδου 177α.

Ο πρωτοποριακός, για τη χώρα μας, θεσμός του Γραφείου Καταναλωτή, ξεκίνησε τη λειτουργία του πριν τρία χρόνια με τη σύμπραξη της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μαγνησίας. Από τότε χειρίστηκε με επιτυχία πάνω από 5.000 υποθέσεις καταναλωτών, συνέβαλε στην σωστή λειτουργία της αγοράς και καταξιώθηκε στη συνείδηση των πολιτών της ολόκληρης της Θεσσαλίας.

Από το Γενάρη του 2011, η λειτουργία του Γραφείου βασίστηκε αποκλειστικά στην εθελοντική προσφορά των μελών της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και των Νομικών της Συμβούλων. Οι προτάσεις και οι συζητήσεις με το Δήμο Βόλου, τη Περιφέρεια Θεσσαλίας και το Επιμελητήριο για συνέχιση και ενίσχυση του πετυχημένου θεσμού δεν είχαν μέχρι σήμερα κάποιο αποτέλεσμα.

Αντίθετα η ΕΝ. ΚΑ ΒΟΛΟΥ υποχρεώθηκε, λόγω εκκένωσης του κτιρίου, να εγκαταλείψει το χώρο που στεγαζόταν το Γραφείο Καταναλωτή. Μετά την απαραίτητη αναδιοργάνωση η Ένωση Καταναλωτών Βόλου ξεκινά με δικά της έξοδα, χωρίς καμιά ενίσχυση παρά μόνο τις συνδρομές των μελών της, τη λειτουργία γραφείου καταγγελιών και νομικής στήριξης σε νέα διεύθυνση Δημ. Γεωργιάδου 177α καθημερινά 9,00 έως 13,00

τηλ. και φαξ 2421045615,
email [email protected],
ιστοσελίδα www.enkavolou.gr,
υπεύθυνη Κική Πλαστάρα Αντιπρόεδρος ΕΝ. ΚΑ ΒΟΛΟΥ.

Οι καταναλωτές θα μπορούν:

– να υποβάλλουν αναφορές, καταγγελίες, παράπονα.

– να έχουν δωρεάν νομική υποστήριξη για τη 1η φάση του Νόμου για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.

– να συμμετέχουν στις ομαδικές αγωγές για επιστροφή εξόδων φακέλου από τις Τράπεζες.

Ανάλογα με τη φύση του προβλήματος η Ένωση Καταναλωτών: – Παρεμβαίνει στην επιχείρηση ζητώντας της να επιλύσει το πρόβλημα

– Διαμεσολαβεί με σκοπό την επίλυση της διαφοράς με φιλικό διακανονισμό

– Κοινοποιεί το θέμα σε αρμόδιες αρχές και υπηρεσίες

– Παρέχει νομικές συμβουλές για εξωδικαστική επίλυση του θέματος

– Διαβιβάζει, όταν χρειάζεται, τις αναφορές στις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου

– Ενημερώνει τον καταναλωτή για την εξέλιξη της υπόθεσής του

– Δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα των ελέγχων και τα πρόστιμα

Καλούνται οι πολίτες του Βόλου να στηρίξουν τη προσπάθεια και με τη δική τους πλέον συνδρομή να κρατήσουν ζωντανό ένα θεσμό, που πολλά μικρά και μεγάλα συμφέροντα θα επιθυμούσαν τον αφανισμό του.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει