Στον ΟΣΕ Βόλου οι υποψήφιοι του ΚΚΕ Απόστολος Νάνος και Γιώργος Λούμας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Περιοδεία στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ του Βόλου πραγματοποίησε κλιμάκιο του ΚΚΕ, με επικεφαλής τον υποψήφιο για το Δήμο Βόλου Απ. Νάνο και τον υποψήφιο για την αντιπεριφέρεια Μαγνησίας Γιώργο Λούμα.

Το κλιμάκιο συναντήθηκε με εργαζόμενους και συζήτησαν για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο, καθώς τονίστηκε ότι ο οργανισμός βρίσκεται σε αποσύνθεση εξαιτίας της πολιτικής απαξίωσης που έχει ακολουθηθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, με σκοπό να παραδοθούν οι δομές κομμάτι – κομμάτι στα μονοπώλια. Επίσης πραγματοποιήθηκε συνάντηση με το Δ.Σ. του σωματείου εργαζομένων στον ΟΣΕ.

Στη δήλωσή του ο Απ. Νάνος τόνισε ότι η επίσκεψη στον ΟΣΕ έγινε και με αφορμή τις εξαγγελίες του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού από το Βόλο για την αναβάθμιση του δικτύου στη περιοχή, οι οποίες παραμένουν κενό γράμμα, αφού παρόμοιες έχουν γίνει και στο παρελθόν χωρίς να έχουν υλοποιηθεί.

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Δήμο Βόλου, τα έργα που πρέπει να γίνουν, όπως η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας και άλλα που μένουν στον αέρα, όπως το λεγόμενο «S» στη Νέα Ιωνία, τα οποία είναι απαραίτητα, δεν γίνονται και δεν θα γίνουν με γνώμονα τις φτηνές και ασφαλείς μετακινήσεις του λαού. Η πορεία ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ, καθώς και η συμμόρφωση με τις στρατηγικές της Ε.Ε. και την πολιτική των βιομηχάνων, με όποιο περιτύλιγμα κι αν δίδεται, απαιτεί τα όποια έργα να έχουν μοναδικό γνώμονα την κερδοφορία των μεγαλοεπιχειρηματιών με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το λαό.

Έτσι όπως οι ίδιοι οι εργαζόμενοι είπαν, η κατάσταση εξαιτίας αυτής της στρατηγικής που υλοποιείται, γίνεται πολύ δύσκολη, καθώς ο καταργήθηκε ο τερματικός σταθμός του Βόλου, δεν προχώρησε η εξαγγελία για τη δημιουργία γραμμής μέχρι την Ηγουμενίτσα, ο Βόλος είναι εκτός σε κάθε σχεδιασμό του Οργανισμού, ενώ είναι αμφίβολο εάν από τον προϋπολογισμό θα δοθούν χρήματα για την βελτίωση των υποδομών. Την ίδια στιγμή το κόστος του εισιτηρίου διαρκώς αυξάνεται, με χαρακτηριστικό ότι το εισιτήριο για την Αθήνα να είναι πιο ακριβό από το ΚΤΕΛ, προχωράν απολύσεις και μειώσεις στους μισθούς των εργαζομένων. Ακριβώς επειδή κριτήριο είναι η κερδοφορία.

Είναι υπόθεση των εργαζομένων και κριτήριο ψήφου ενόψει των εκλογών να καταδικαστούν τα κόμματα που έχουν στηρίξει αυτές τις πολιτικές που οδήγησαν τον ΟΣΕ σε αυτή την κατάσταση, στηρίζοντας τα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ, το οποίο μιλά για κεντρικό σχεδιασμό που θα οδηγήσει και στην ανάπτυξη των σιδηρόδρομων ως λαϊκή περιουσία σε συνδυασμό και με τα ναυπηγεία για να υπάρχει φθηνό τροχαίο υλικό.

Ο Γιώργος Λούμας αναφέρθηκε στην προχτεσινή φιέστα για τον ΟΣΕ και την ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας που οργάνωσε η Δημοτική Αρχή και στην οποία ουσιαστικά προσπάθησε πάνω σε ένα σοβαρό ζήτημα που απασχολεί τους Βολιώτες να κάνει προεκλογικό αγώνα, ξανα-τάζοντας τις ίδιες υποσχέσεις, αλλά και φτιάχνοντας τη «συμμαχία των προθύμων»: των κομμάτων της Ε.Ε. και των βιομηχάνων στην οποία προσχώρησαν και οι υπόλοιποι υποψήφιοι και η διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Βόλου, ώστε όλοι μαζί, όπως είπαν να παλέψουν για την ηλεκτροκίνηση χωρίς να ψελλίσουν ούτε κουβέντα για την πορεία ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ στην οποία συμφωνούν.

Ουσιαστικά «όλοι μαζί» για να φτιαχτεί ένα έργο που θα μετακυληστεί στις πλάτες του λαού, όπως έχει γίνει και με άλλα έργα όπως οι Εθνικές Οδοί και τα δυσβάσταχτα διόδια. «Όλοι μαζί» για να βγάλουν και από αυτό το έργο χιλιάδες ευρώ κέρδη οι μεγαλοεργολάβοι και οι τεχνικές εταιρίες, ο ιδιωτικοποιημένος ΟΣΕ, σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων. Αυτή είναι η τοπική ανάπτυξη την οποία «όλοι» αυτοί «μαζί» υπόσχονται στον άνεργο, τον εργαζόμενο των 400 ευρώ, στη νεολαία. Να τους μαυρίσουν παντού, μαζί και τα κόμματά τους, με ισχυρό ΚΚΕ σε ευρωεκλογές, στην περιφέρεια και στο Δήμο, κατέληξε.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει