Συνάντηση του ΔΣ του ΕΣΒ με την Ένωση Καταναλωτών Μαγνησίας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ την ανακοίνωση,όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση στα γραφείου του ΕΣΒ του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου με μέλη του Δ.Σ της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου. Συζητήθηκαν τα ζητήματα που απασχολούν τον εμπορικό κόσμο τόσο τοπικά όσο και πανελλαδικά, τόσο από την πλευρά των εμπόρων όσο και από την πλευρά των καταναλωτών. Αναφέρθηκαν αναλυτικά το δυσμενές περιβάλλον που δημιουργείται για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λόγω της κρίσης αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές την ίδια ακριβώς περίοδο.

Από την πλευρά του ΕΣΒ αναφέρθηκαν οι προσπάθειες που γίνονται ώστε να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη μείωση τιμών, προκειμένου το καταναλωτικό κοινό να γίνεται αποδέκτης οικονομικών προϊόντων, χωρίς όμως κάτι τέτοιο να γίνεται σε βάρος της ποιότητας αλλά και με σεβασμό στην εργασία και τη διαβίωση των εμπόρων και των εμποροϋπαλλήλων. Κι όλα αυτά ενώ οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες από την κατακόρυφη αύξηση των πάγιων εξόδων τους (φορολογία, χαράτσια, έλλειψη ρευστότητας κ.α.) αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα και μεγάλο εμπόδιο στην προσπάθεια αυτή. Στόχος πάντα του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου είναι να υπάρχει συνδυασμός μειωμένων τιμών, διατήρηση ποιότητας και πολύ καλής εξυπηρέτησης. Ταυτόχρονα υπογραμμίστηκε ότι μεμονωμένες περιπτώσεις “κακών” εμπόρων γίνεται προσπάθεια να αλλάξουν ή διαφορετικά να απομονωθούν ώστε να μην χαρακτηρίζουν το σύνολο των εμπόρων της πόλης μας.
Τέλος έγινε αναφορά στο Σύστημα Επιβράβευσης Καταναλωτών που ετοιμάζεται να δημιουργήσει ο ΕΣΒ προκειμένου να ανταμείβει με ακόμα περισσότερους τρόπους τους καταναλωτές που στηρίζουν τα τοπικά καταστήματα που είναι και ταυτόχρονα μέλη του ΕΣΒ.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου υπογράμμισαν τη συστηματική προσπάθεια από την πλευρά τους να διασφαλίσουν τα συμφέροντα των καταναλωτών απέναντι σε περιπτώσεις αισχροκέρδειας των επιχειρήσεων, ελαττωματικών ή κακής ποιότητας προϊόντων κ.α.
Σε αυτή την προσπάθεια ανέφεραν πως οφείλει να υπάρχει αγαστή συνεργασία με τις τοπικές μικρές επιχειρήσεις που στη συντριπτική τους πλειοψηφία σέβονται τον καταναλωτή.
Έγινε εκτενής αναφορά για τις προσπάθειες δημιουργίας σωστής καταναλωτικής συνείδησης ώστε να αντιμετωπιστούν οι πρακτικές που εφαρμόζουν τα πολυκαταστήματα και οι αλυσίδες των πολυεθνικών, οι οποίες κατά κύριο λόγο παραπλανούν τους καταναλωτές, εξαιτίας της έλλειψης ποιότητας, αλλά και των φαινομενικά κι όχι πραγματικά χαμηλών τιμών. Επισημάνθηκε όμως ότι και τα μέλη του ΕΣΒ θα πρέπει να προσπαθήσουν πιο συστηματικά και συλλογικά για να κερδίσουν την ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού της πόλης μας.

Τέλος, και από τις δύο πλευρές επισημάνθηκε ότι το μέτρο που προτείνεται από την κυβέρνηση για τη λειτουργία των καταστημάτων και τις 52 Κυριακές τις βρίσκει αντίθετες. Η Κυριακή είναι μέρα ξεκούρασης κι ανάπαυσης και πρέπει να διατηρηθεί ως τέτοια. Αυτό πρέπει να περάσει βέβαια με πιο αποτελεσματικό τρόπο στο καταναλωτικό κοινό μέσα τόσο από την αντίληψη ότι αυτό που λείπει σήμερα δεν είναι ο χρόνος για αγορές αλλά τα χρήματα. Η κατεύθυνση που μπήκε και από τις δύο πλευρές είναι ότι τα καταστήματα πρέπει να παραμένουν κλειστά τις Κυριακές. Το ίδιο περιγράφηκε και για τη διατήρηση του ωραρίου των καταστημάτων, ενάντια στην προσπάθεια για επιβολή του συνεχούς ωραρίου 09.00 – 21.00 που θα εξοντώσει τις ΜΜΕ.

Η συνάντηση έκλεισε με την συμφωνία το επόμενο διάστημα να υπάρξουν συχνότερες επαφές προκειμένου να υπάρχει ακόμα καλύτερη συνεργασία μεταξύ εμπόρων και καταναλωτών.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει