ΤΕΕ Μαγνησίας προς Ραγκούση: "Συνεχής εμπαιγμός με απόκρυψη της αλήθειας"

Για εμπαιγμό και απόκρυψη της αλήθειας, κάνει αναφορά η επιστολή που έστειλε σήμερα το ΤΕΕ Μαγνησίας στον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Ιωάννη Ραγκούση, σχετικά με το θέμα της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας και τη μη χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ 2007 – 2013.

Αναλυτικά η επιστολή:

Κύριε Υπουργέ,

Πληροφορηθήκαμε πριν από λίγες ημέρες την απάντηση που απέστειλε ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης σε επιστολή που αποστείλαμε, και η οποία υποβλήθηκε και ως επερώτηση στη Βουλή από τους βουλευτές της Μαγνησίας, ότι η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας δεν χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007 – 2013.

Με αλλεπάλληλες δηλώσεις χρόνια τώρα, τόσο από το ΟΣΕ, όσο και από κυβερνητικούς παράγοντες υπάρχει η δέσμευση ότι η σχετική μελέτη προχωρεί κανονικά. Τη μελέτη αυτή ποτέ δεν την είδαμε και δεν γνωρίζουμε σε ποιο στάδιο βρίσκεται.

Επομένως σε αυτό το θέμα δεν μπορούμε να υποθέσουμε τίποτα άλλο εκτός από ένα συνεχή εμπαιγμό μας, με απόκρυψη της αλήθειας, η οποία είναι ότι και στο θέμα της μελέτης τα τελευταία χρόνια υπήρξε πλήρης αδράνεια.

Ο κ. Υφυπουργός δήλωσε ότι γίνεται προσπάθεια εξασφάλισης της χρηματοδότησης για την υλοποίηση του έργου της ηλεκτροκίνησης μέσω και του προγράμματος «JESSICA», την οποία έχει αναλάβει η ΓΑΙΑ ΟΣΕ με τη συνδρομή του ΟΣΕ, της Περιφέρειας Θεσσαλίας, των Δήμων Βόλου και Λάρισας και του Οργανισμού Λιμένος Βόλου.

Θεωρούμε τη λύση μέσω του προγράμματος «JESSICA» τελείως ανέφικτη, δεδομένου ότι το πρόγραμμα αυτό αναζητεί κατ’ ουσία ιδιώτες επενδυτές.

Επιπλέον τους τελευταίους μήνες υπήρχε συνεχής αδικαιολόγητη μείωση των δρομολογίων μεταξύ Βόλου και Λάρισας, γεγονός που θα δημιουργήσει επιβατική απαξίωση.

Η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας ως προτεραιότητα, αποτελεί το υπ΄ αριθμόν ένα έργο για την περιοχή μας.
Μετά δε την αφαίρεση των Μεσογειακών Αγώνων έχει χαρακτηρισθεί από όλους τους φορείς της Μαγνησίας το μεγαλύτερο αντισταθμιστικό έργο με πραγματικό όφελος τόσο για το Νομό Μαγνησίας, όσο και για ολόκληρη της Θεσσαλία.

Κύριε Υπουργέ,

Αντιλαμβάνεστε ότι η μη ένταξη στο ΕΣΠΑ του παραπάνω έργου το παραπέμπει στις ελληνικές καλένδες. Άλλος τρόπος χρηματοδότησής του κατά την άποψή μας δεν υπάρχει και η Μαγνησία καταδικάζεται σε υπανάπτυξη και υποβάθμιση, ενώ θα συνεχιστεί η ατέρμονη ταλαιπωρία βολιωτών και Θεσσαλών πολιτών.

Είναι χρέος σας να ενσκήψετε πάνω στο συγκεκριμένο έργο ώστε να υλοποιηθεί, αλλιώς θα αποτελέσει ακόμη ένα χτύπημα στην τοπική κοινωνία της Μαγνησίας.

Ο ελληνικός σιδηρόδρομος πρέπει να καταστεί ένα μέσο μεταφοράς πρωταρχικής σημασίας, βιώσιμο με ορθολογική ανάπτυξη η οποία θα βοηθάει την εθνική οικονομία και θα συνεισφέρει στην κάλυψη σοβαρών κοινωνικών αναγκών και θα ευνοεί την πράσινη ανάπτυξη.

Η δέσμευση που υπάρχει ότι το ΕΣΠΑ θα κατευθυνθεί σε μεγάλο βαθμό στην ελληνική Περιφέρεια σημαίνει ότι δεν μπορεί να χρηματοδοτείται αποκλειστικά ο σιδηροδρομικός άξονας Αθήνας – Θεσσαλονίκης.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει