Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Αντιφλεγμονώδες smoothie για ανακούφιση από τον πόνο στις αρθρώσεις

Τόσο οι νέοι όσο και οι ηλικιωμένοι άνθρωποι μπορούν να υποφέρουν από πόνο στις αρθρώσεις λόγω τραυματισμού, διατροφικών ελλείψεων ή φθοράς των χόνδρων.

Αν και είναι κάτι πιο συνηθισμένο στους ηλικιωμένους λόγω της φθοράς που συνδέεται με την ηλικία, επίσης πολλοί νεότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν παρόμοια συμπτώματα που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής τους.

Εκτιμάται ότι πάνω από το 30% των μεγαλύτερων σε ηλικία ενηλίκων αντιμετωπίζουν δυσκολίες όπως ποδάγρα, διαστρέμματα, αρθρίτιδα και άλλες παρόμοιες διαταραχές.

Το πιο ανησυχητικό είναι ότι ο αριθμός των πασχόντων αυξάνεται λόγω της σωματικής αδράνειας και της κακής διατροφής.

Οι περισσότερες περιπτώσεις είναι ελέγξιμες με τη λήψη αναλγητικών και αντιφλεγμονωδών φαρμάκων.

Ωστόσο ο πόνος μπορεί να είναι επαναλαμβανόμενος, ενώ στις σοβαρές περιπτώσεις μπορεί να μειώσει τις κινήσεις του ασθενούς.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν 100% φυσικοί τρόποι να ανακουφιστείτε από τον πόνο στις αρθρώσεις και να απομακρύνετε τον κίνδυνο πιο σοβαρών σχετικών προβλημάτων.

Μεταξύ των τρόπων αυτών βρίσκουμε ένα γευστικό σπιτικό smoothie, με ένα συνδυασμό υλικών που εξασφαλίζει μια γευστική επιλογή για τη φροντίδα των αρθρώσεων.

Αντιφλεγμονώδες smoothie για ανακούφιση από τους πόνους στις αρθρώσεις
2-ponos-sto-gonato
Αυτό το αντιφλεγμονώδες smoothie είναι ένα ρόφημα με λίγες θερμίδες και με ιδιότητες που εξασφαλίζουν ενέργεια και διευκολύνουν την πέψη. Είναι σχεδιασμένο να συμπληρώνει τη συνηθισμένη αγωγή για τα προβλήματα στους μυς και στις αρθρώσεις.
Περιλαμβάνει το συνδυασμό ανανά, τζίντζερ, κουρκουμά, πιπεριού και άλλων συστατικών με αντιοξειδωτικές ιδιότητες που συνεισφέρουν στον έλεγχο της φλεγμονής στο σώμα.
Το κύριο συστατικό είναι ο ανανάς, που περιέχει ένα ένζυμο το οποίο ονομάζεται βρωμελαΐνη και συνδέεται με τον έλεγχο της φλεγμονής στους ιστούς.
Αυτό βελτιώνει την πέψη της τροφής και επιπλέον συμβάλλει στην αποβολή των κατακρατημένων υγρών στο σώμα.
3-fetes-anana
Ο ανανάς περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C και βιταμινών του συμπλέγματος Β, που συνιστώνται για την ενίσχυση των οστών και των συνδετικών ιστών.
Αποτελεί επίσης καλή πηγή καλίου και μαγνησίου, δύο μεταλλικών στοιχείων που είναι απαραίτητα για την προστασία της υγείας των μυών και των οστών.
Σε αρκετές μελέτες έχει βρεθεί ότι η βρωμελαΐνη μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα περίπλοκων νόσων όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η οστεοαρθρίτιδα και άλλες παθήσεις που προκαλούνται από τη φθορά των χόνδρων.
Είναι ένας θαυμάσιος τρόπος βελτίωσης της διαδικασίας θεραπείας των τραυματισμών και εξασφάλισης γρήγορης ανακούφισης από διαστρέμματα και κατάγματα.
Πώς θα φτιάξετε αυτό το αντιφλεγμονώδες smoothie για τον πόνο στις αρθρώσεις;
4-smouthi
Αυτό το ρόφημα για την προστασία των αρθρώσεών σας συμβάλλει στη βελτίωση της ικανότητάς σας να χωνεύετε τις πρωτεΐνες που συνδέονται με αύξηση του πόνου.
Ο συνδυασμός θρεπτικών ουσιών και ενεργών συστατικών συνεισφέρει στη μείωση της δυσκαμψίας, βελτιώνοντας τη σύνθεση του κολλαγόνου, αυξάνοντας τα επίπεδα ενέργειάς σας για καλύτερη κινητικότητα.
Αντίθετα με άλλα είδη θεραπειών, η συνταγή αυτή δεν περιέχει σκληρά χημικά συστατικά ούτε έχει παρενέργειες.
Μπορείτε να φτιάχνετε το smoothie μία φορά τη μέρα, κάθε μέρα, ή δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, ανάλογα με τις ανάγκες.
Μπορείτε να βρείτε εύκολα τα υλικά στο μανάβικο και για την προετοιμασία χρειάζονται μονάχα μερικά λεπτά.
Υλικά
  • 1 ώριμος ανανάς
  • 1 κουταλιά της σούπας φρεσκοτριμμένη ρίζα τζίντζερ (10 γραμμάρια)
  • 2 κλωνάρια σέλινο
  • το χυμό από 1 λεμόνι
  • 1/2 κουταλάκι του τσαγιού έλαιο καρύδας (3 γραμμάρια)
  • 2 αχλάδια
  • 1/2 κουταλάκι του τσαγιού σκόνη κουρκουμά (2 γραμμάρια)
  • το χυμό από 1 πορτοκάλι
  • 1/2 κουταλάκι του τσαγιού τριμμένο μαύρο πιπέρι (2 γραμμάρια)
Οδηγίες
  • Καθαρίστε τον ανανά, βγάλτε την καρδιά και κόψτε τη σε κομμάτια.
  • Ψιλοκόψτε τα αχλάδια, τρίψτε τη φρέσκια ρίζα τζίντζερ και στύψτε τα εσπεριδοειδή.
  • Προσθέστε όλα τα υλικά στο μπλέντερ μαζί με τα μπαχαρικά και χτυπήστε τα για δύο με τρία λεπτά.
  • Προσθέστε λίγο νερό, αν χρειάζεται, για να έχετε ένα ομοιογενές υγρό.
  • Πιείτε το ρόφημα αμέσως ή αποθηκεύστε το στο ψυγείο για δύο ώρες μέχρι να κρυώσει καλά.
  • Πίνετέ το μισή ώρα πριν το πρωινό γεύμα ή λίγο πριν το μεσημέρι.
Να θυμάστε!

Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι η κατανάλωση αυτού του smoothie απλώς ελαχιστοποιεί τα συμπτώματα του πόνου στις αρθρώσεις, αλλά δεν αποτελεί θαυματουργή θεραπεία ή κάτι τέτοιο.

Πρέπει να υποστηρίξετε τις αρθρώσεις σας με καλή διατροφή, καθώς η υπερβολική κατανάλωση επεξεργασμένης ζάχαρης και λιπαρών μπορεί να επιδεινώσει τον πόνο.

Είναι επίσης σημαντικό να επιδίδεστε σε σωματική δραστηριότητα χαμηλής έντασης, κατά προτίμηση υπό την επίβλεψη γυμναστή, αλλά και να προσπαθείτε να αποφεύγετε να καταπονείτε υπερβολικά τις αρθρώσεις σας.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει