Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Γυμναστείτε κολυμπώντας

Η κολύμβηση είναι η ιδανικότερη μορφή άσκησης, αφού εξασκεί όλο το μυϊκό μας σύστημα

και μας βοηθά να κάψουμε θερμίδες ευχάριστα. Μάλιστα αποτελεί την ιδανικότερη άσκηση για όσους υποφέρουν από περιττά κιλά, αφού η άνωση του νερού δεν κουράζει. Γνωρίστε τα 4 στυλ κολύμβησης και ανακαλύψτε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα και ανακαλύψτε πόσες θερμίδες καίτε!

Ελεύθερο
Πρόκειται για το πιο γρήγορο από μεριά ταχύτητας στυλ. Είναι από τα στυλ που σας επιτρέπουν να καλύψετε μεγάλες αποστάσεις και να βελτιώσετε σημαντικά τη φυσική σας κατάσταση και την υγεία της καρδιάς σας. Αν είστε δεινός κολυμβητής και γνωρίζετε τα μυστικά των αναπνοών, τότε το κεφάλι μπορεί να βρίσκεται μέσα στο νερό και να στρίβει ανά 2 ή 3 χεριές για αναπνοή από πλάγια. Αν πάλι δεν θέλετε κάτι τόσο αγωνιστικό, κρατήστε το κεφάλι σας έξω από το νερό.
Τι γυμνάζει
-ώμους
– στήθος
– θωρακικούς μύες και πλάτη
– πλάγιους κοιλιακούς
-τετρακέφαλους και γλουτούς.

Η κολύμβηση είναι ιδανική άσκηση για όσους υποφέρουν από περιττά κιλά, γιατί το νερό και η άνωση, τους κάνει να αισθάνονται πιο ελαφριοί.

Ύπτιο
Στο ύπτιο το σώμα βρίσκεται ανάσκελα, σε ύπτια θέση με το κεφάλι έξω από το νερό. Θεωρείται εύκολο στυλ, αλλά θα πρέπει να έχετε το νου σας, ειδικά αν κολυμπάτε στη θάλασσα, αφού η αδυναμία να παρακολουθείτε που πάτε μπορεί να σας βγάλει έξω από το δρόμο σας! Για το λόγο αυτό να κάνετε συχνά διαλείμματα και να παρακολουθείτε τη διαδρομή σας. Αντίθετα στην πισίνα οι διαδρομές (τα σχοινιά που χωρίζουν την πισίνα σε ίσα μέρη) σας βοηθούν.
Τι γυμνάζει
-ώμους
– πλάγιους κοιλιακούς
-τετρακέφαλους, οπίσθιους μηριαίους και γλουτούς.

Πρόσθιο
Μάλλον το πιο εύκολο από τα 4 στυλ κολύμβησης. Εδώ το σώμα είναι μπρούμυτα μέσα στο νερό και μιμείται την κίνηση του βατράχου. Όπως και στο ελεύθερο, έτσι και εδώ αν είστε δεινός κολυμβητής μπορείτε να έχετε το κεφάλι μέσα ή και έξω από το νερό.
Τι γυμνάζει
– στήθος
– πλάτη
– προσαγωγούς, τετρακέφαλους και γλουτιαίους
-κοιλιακούς

Πεταλούδα
Είναι το πιο δύσκολο απ’ όλα τα στυλ και αν δεν έχετε κάνει κολύμβηση με δάσκαλο, δύσκολα θα πετύχετε την τεχνική του. Απαιτεί άριστη φυσική κατάσταση και τεχνική. Πρόκειται για ένα συνδυασμό περιφοράς και τινάγματος των χεριών, με ταυτόχρονο «σπάσιμο» της μέσης και χτύπημα των ποδιών.
Τι γυμνάζει
– στήθος
– πλάτη
-κοιλιακούς
H θερμιδική κατανάλωση κολυμπώντας στο νερό είναι κατά μέσο όρο 4πλάσια από αυτήν που θα πετύχετε αν τρέξετε την ίδια απόσταση και 8πλάσια από το να την περπατήσετε.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει