Η δημοτική κίνηση Μαζί για τον Βόλο για τον ηλεκτροφωτισμό στον Δήμο Βόλου

Διαβάστε την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Δεν μας ξάφνιασε ούτε και μας εξέπληξε η απόφαση της Δημοτικής Αρχής να παραχωρήσει μέρος των εσόδων από ανταποδοτικά τέλη σε ιδιωτική εταιρία με προφάσεις τον εκσυγχρονισμό, τη συντήρηση και κάποιας αγνώστου μεγέθους επέκτασης του ηλεκτροφωτισμού, μόνο στον αστικό ιστό της πόλης του Βόλου και της Νέας Ιωνίας. Απέτυχε η προσπάθεια να περάσει απαρατήρητη η πολιτική τους επιλογή για ιδιωτικοποίηση. Μια πολιτική επιλογή που θα έχει όχι μόνο οικονομική επιβάρυνση αλλά και απαξίωση των δομών και Υπηρεσιών του Δήμου.

Ένα αναγκαίο έργο που είχαν όλο τον χρόνο να υλοποιήσουν τέσσερα χρόνια τώρα (όσο διοικούν το Δήμο με το προσωπικό του Δήμου και μόνο), χωρίς πανοπροίκια και δωρεές προς ιδιώτες, με πραγματικό κόστος πουκυμαίνεται κοντά στα 5.000.000 ευρώ, η Δημοτική αρχή το κοστολογεί με 18.500.000 € (είναι και κουβαρντάδες με το δημόσιο χρήμα). Προβλέπει μάλιστα ως γνήσιος μελλοντολόγος τον τελικό προϋπολογισμό του έργου, μετά τον διεθνή διαγωνισμό βεβαίως,πως θα ανέλθει, σύμφωνα με τον κ. Διαμαντίδη Γενικό Γραμματέα του Δήμου, στα 12.000.000 €. Δεν αποκλείεται να θριαμβολογήσει κιόλας γιατί θα πληρώσουμε,όλοι οι Δημότες, επτά εκατομμύρια παραπάνω. Κι έτσι με τόσο απλό τρόπο οι επόμενες Δημοτικές Αρχές θα είναι δέσμιες συμφωνιών και εγγυήσεων, υποχρεωμένες όμως κάθε χρόνο να καταβάλουν στον ανάδοχο ιδιώτη που θα προκύψει,ένα εκατομμύριο ευρώ και για δώδεκα έτη, πράγμα που μετατρέπει την δήθεν επένδυση σε κακό εφιάλτη της πόλης.

Δεν θα επεκταθούμε περισσότερο γιατί υπάρχουν πολλά σκοτεινά,περίεργα και ακατανόητα ευρήματα στη μελέτη που ψήφισε η Δημοτική Αρχή, όπως πχ αν έγινε αξιολόγηση και ιεράρχηση προτεραιοτήτων, αν έχει διευκρινισθεί το είδος και το μέγεθος των εγγυήσεων που θα απαιτηθούν, αν έχουν (που δεν έχουν) διευκρινιστεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά των σωμάτων και των λαμπτήρων (χρόνος ζωής – μορφολογικά στοιχεία κ.λ.π.), αν αλλάζουν μόνον οι λαμπτήρες και σε ποιες περιπτώσεις, αν έχει ορισθεί ή συμφωνηθεί τι σημαίνει συντήρηση και βλάβη και ποιος έχει την ευθύνη για την αντικατάσταση σωμάτων, αν με βάση πραγματικά στοιχεία και τεχνικοοικονομικές μελέτες πιστοποιείται με βεβαιότητα ημεγάλη οικονομία και το όφελος σε βάθος χρόνου μέσα από την συμφωνία τέτοιου τύπου και πολλά άλλα. Παρ’ όλα αυτά η Δημοτική Αρχή προχωρά ακάθεκτη στον καταστροφικό για την πόλη δρόμο αλλά ευεργετικό για τους μελλοντικούς της συνεταίρους και μάλιστα σαν να μην έφταναν όλα αυτά διαθέτει και για Τεχνικό Σύμβουλο, εξωτερικό συνεργάτη τον βαφτίζει, 360.000 ευρώ. Λες και η Υπηρεσία και ο Δήμος μας δεν διαθέτει εξαιρετικούς επιστήμονες και τεχνικούς που μπορούν να αναλάβουν τέτοιου τύπου ευθύνες επίβλεψης ή οργάνωσης του έργου. Να θυμίσουμε εδώ τον ρόλο ανάλογου συμβούλου, εξωτερικού συνεργάτη, στην υπόθεση της ΔΕΥΑΜΒ με την ΕΡΓΗΛ. Και για να γίνουμε απολύτως αντιληπτοί,ο λόγος που η Δημοτική Αρχή επιμένει στην διάλυση ή εκκαθάριση της ΔΕΥΑΜΒ είναι ακριβώς αυτός που θα οδηγήσει όπως και στον ηλεκτροφωτισμό, στην ιδιωτικοποίηση αγαθών και Υπηρεσιών πολύτιμων και συστατικών στοιχείων ύπαρξης ενός Δήμου που σέβεται τον Δημότη και προστατεύει τα συμφέροντά του.

Καλούμε όλες τις αντιπολιτεύσεις να πάρουν θέση και με τις κατάλληλες κινήσεις να αποτρέψουμε την αρχή της διάλυσης του Δήμου και της μετατροπής του σε μάνατζερ που απλώς εισπράττει ενοίκια ενώ άλλος πληρώνει και άλλος κερδίζει.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει