Και νέο άνοιγμα στην κοινωνία και στο επιβατικό κοινό από το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου

Ανήρτησε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ικανοποίησης επιβατών

Σειρά πρωτοβουλιών για την αναβάθμιση και την βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της αναλαμβάνει η Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου Α.Ε. και στο πλαίσιο αυτό αναρτήθηκε στο διαδίκτυο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ικανοποίησης των επιβατών.

Πιο συγκεκριμένα, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο οι πολίτες καλούνται να απαντήσουν μεταξύ άλλων για το ποιά δρομολόγια χρησιμοποιούν περισσότερο, από που προμηθεύονται τα εισιτήρια τους, για ποιό λόγο χρησιμοποιούν το λεωφορείο, αν είναι ικανοποιημένοι από την συχνότητα των δρομολογίων και την αξιοπιστία των ωραρίων κ.α.

Τα αποτελέσματα θα συλλεχθούν με την ολοκλήρωση της έρευνας και στην πορεία θα εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για την λειτουργία της Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου Α.Ε.

Σημειώνεται πως οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέρχονται στην ιστοσελίδα του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου (http://www.astikovolou.gr – Ερωτηματολόγιο) ή στον ακόλουθο σύνδεσμο (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeGkNZEUpgsQyDyL0LTNEFC4HAg-gnfEn700WtiuswFM9JkIA/viewform?vc=0&c=0&w=1) αλλά και στην σελίδα του της εταιρείας στο Facebook (Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου – https://www.facebook.com/Αστικο-Κτελ-Βόλου-2139231589726275) και να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο για το οποίο δεν χρειάζεται να αφιερώσουν περισσότερο από δύο λεπτά χρόνο και φυσικά δεν χρειάζεται η συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων.

Όπως επισημαίνει ο Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ευαγγελινός “μέσω του ερωτηματολογίου στόχος μας είναι να μας πούνε οι ίδιοι οι πελάτες μας, οι επιβάτες των λεωφορείων, αν και που υστερούμε, που τα πάμε καλά, τον βαθμό ικανοποίησής τους από την εξυπηρέτησή μας κ.α. Για εμάς θα αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στο πλαίσιο αναβάθμισης και βελτιστοποίησης των υπηρεσιών που παρέχουμε”.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει