Ο Μπέος προχωρά στην ανάπλαση Καραμπατζάκη και Ζάχου – «Πράσινο φως» από το Συμβούλιο της Επικρατείας

Διαβάστε την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Το «πράσινο φως» για την έναρξη του μεγάλου και σημαντικού έργου της ανάπλασης των παροχθίων του Κραυσίνδωνα, Καραμπατζάκη και Ζάχου, που αποτελεί μια από τις βασικές δεσμεύσεις της Δημοτικής Αρχής και του ίδιου του Δημάρχου Βόλου, κ. Αχιλλέα Μπέου, έδωσε σήμερα το Συμβούλιο της Επικρατείας αναστέλλοντας την προσωρινή διαταγή διακοπής εργασιών που είχε εκδώσει μετά από προσφυγή που είχαν καταθέσει συνολικά 17 πολίτες, περίοικοι και μη της Καραμπατζάκη.

Με την προσφυγή που είχε κατατεθεί στο ΣτΕ τον περασμένο Μάιο είχε εκδοθεί προσωρινή διαταγή με την οποία απαγορεύονταν «η επιχείρηση υλικών ενεργειών εκτελέσεως των παραπάνω πράξεων, κατά το μέρος που αυτές θα συνεπάγονταν την κοπή δέντρων ή την επέμβαση σε υφιστάμενη βλάστηση».

Στις 19 Νοεμβρίου εξετάστηκε η κύρια αίτηση και τις ημέρες αυτές εκδόθηκε η απόφαση για απόρριψη της αίτησης.

Έτσι ο Δήμος Βόλου που όχι απλώς έχει τη έτοιμη την μελέτη, αλλά έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση και έχει δημοπρατήσει το έργο, με τον ανάδοχο που θα το πραγματοποιήσει να έχει αναδειχθεί, μπορεί ανά πάσα στιγμή να ξεκινήσει το μεγάλο έργο – απαίτηση της ίδιας της πόλης, αφού θα συμβάλλει αποφασιστικότητα στην βελτίωση της λειτουργικότητάς της και της καθημερινότητας των πολιτών.

Υπενθυμίζεται ότι, ο Δήμος έχει από το 2017 επιχειρήσει τη διάνοιξη τμήματος της Καραμπατζάκη στο πλαίσιο της δημιουργίας ζεύγους μονοδρόμων ήπιας κυκλοφορίας στις δύο όχθες του Κραυσίνδωνα, είχε συναντήσει όμως αντιδράσεις από μια μικρή, αλλά οργανωμένη, ομάδα πολιτών, που είτε λειτουργούν με κίνητρο την προστασία των προσωπικών – ιδιοτελών τους συμφερόντων, είτε δρουν με τη λογική των «μπαχαλάκηδων».

Ο σχεδιασμός του Δήμου Βόλου προβλέπει τη διαμόρφωση της Ζάχου και Καραμπατζάκη σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας που θα λειτουργούν ως κυκλοφοριακό ζεύγος, η μία ως άνοδος και η άλλη ως κάθοδος. Στις οδούς το μέγιστο όριο ταχύτητας θα είναι 30χλμ την ώρα και θα απαγορεύεται η διέλευση βαρέων οχημάτων. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει δημιουργία γραμμικού πάρκου κατά μήκος του Κραυσίνδωνα και στις δύο όχθες του: πεζοδρόμια, ποδηλατοδρόμους, λωρίδα κίνησης ΑμεΑ, παγκάκια, φυτεύσεις, κηπάρια και θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί ακόμη μια ήττα για τις δυνάμεις εκείνες που επιθυμούν για μικροκομματικούς και ιδιοτελείς λόγους να εμποδίσουν την αναπτυξιακή πορεία της πόλης και να την καθηλώσουν στο τέλμα που τους βολεύει και, παράλληλα, ακόμα μια επιβεβαίωση ότι η σημερινή Δημοτική Αρχή δεν συμβιβάζεται με τίποτα και κανένα όταν πρόκειται να υπερασπιστεί και να προωθήσει τα συμφέροντα και τις επιθυμίες της πλειοψηφίας των πολιτών και της ίδιας της πόλης.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει