Παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του Βόλου από τις Επιτροπές Αγώνα της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

«Η “κανονικότητα” της κυβέρνησης στην εκπαίδευση αποδείχθηκε ακόμη μια μεγάλη φούσκα»

Διαβάστε την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Παραστάσεις Διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν οι Επιτροπές Αγώνα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ) στις αντίστοιχες Δ/νσεις Εκπαίδευσης στο Βόλο.

Όλο το προηγούμενο διάστημα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας βομβάρδιζε την κοινή γνώμη με την «κανονικότητα» που για πρώτη φορά παρατηρείται, κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Δεν χρειάστηκε να περάσουν παρά μόνο λίγες ημέρες για να αποδεχθεί πως η κανονικότητα αυτή δεν ήταν παρά μεγάλη φούσκα.

Σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ όλης της χώρας χιλιάδες είναι ακόμα και σήμερα τα εκπαιδευτικά κενά, οι αναπληρωτές συνάδελφοι όσοι στάθηκαν τυχεροί και προσλήφθηκαν τραβάνε τα πάνδινα  (της ζωής τους τον τάραχο)  προκειμένου να βρούνε σπίτι να νοικιάσουν και να ακουμπήσουν (για πολλοστή φορά τη βαλίτσα τους). Για αυτούς τους «τυχερούς» λοιπόν η «κανονικότητα» της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ τους επιφύλαξε ύπνο σε πολυάστερο ουρανό (βλέπε Κυκλάδες) ή σε αυτοκίνητο αγκαλιά με τους μπόγους και τα κατσαρολικά τους  αναπολώντας τη μακρινή πατρίδα τους και νοσταλγώντας τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Αλλά και σχεδιάζοντας πως θα αξιοποιήσουν τα χρήματα όταν θα πληρωθούν μαζεμένα, εκεί γύρω στα Χριστούγεννα.

Μερίδιο στην «κανονικότητα» υπάρχει και για εκείνους που περιμένουν με αγωνία πότε και αν έρθει η σειρά τους για να καλύψουν τα αυτονόητα. Τα εκπαιδευτικά κενά. Μα το πιο μεγάλο μερτικό «κανονικότητας» ανήκει σ’  όσους  θα προστεθούν στις λίστες των 4000 περσινών απολυμένων αναπληρωτών. Και ας τους βαφτίζει η κυβέρνηση «μη επαναπροσλαμβανόμενους»

Και συμβαίνουν όλα αυτά όχι τυχαία αλλά συνειδητά και σχεδιασμένα. Φροντίζει  για αυτό η πάγια πολιτική της Ε.Ε. , «οι νουθεσίες» του ΟΟΣΑ, οι επιθυμίες του ΣΕΒ, η προθυμία των αστικών κομμάτων .

Τα πάνω από τριάντα χιλιάδες κενά που προέκυψαν από τις συνταξιοδοτήσεις τα τελευταία χρόνια εξαφανίζονται, με αυξήσεις του ωραρίου των εκπαιδευτικών, με μειώσεις μαθημάτων και ωρών σε όλο το φάσμα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, με συμπτύξεις και καταργήσεις τμημάτων, τομέων και ειδικοτήτων, τη συρίκνωση του ολοήμερου σχολείου, με θέσπιση διπλών και τριπλών αναθέσεων, με τις  παρεμβάσεις στα ξενόγλωσσα, με κατάργηση των «ολιγομελών» σε ΕΠΑΛ (20 στη Μαγνησία) αλλά προσεχώς και στα ΓΕΛ (πάνω από 25 σε αναμονή στη Μαγνησία), με απαξίωση της ειδικής αγωγής, με «μοίρασμα της παράλληλης στήριξης», με τα 27αρια και 28αρια τμήματα, με τη μαθητεία των ΕΠΑΛ κλπ

Και όλα αυτά συμβαίνουν σε βάρος πρώτα και κύρια των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών των εκπαιδευτικών φυσικά.

Αυτή την «κανονικότητα» τους, εμείς οι εκπαιδευτικοί, τους την επιστρέφουμε.

Και δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο από το σχολείο που θα μορφώνει πραγματικά τους νέους ανθρώπους , δεν θα απομυζά τους γονείς και δεν θα εξοντώνει τους εκπαιδευτικούς.

Αυτό το σχολείο είναι το σχολείο των σύγχρονων αναγκών που αξιοποιεί την πρόοδο των επιστημών και της τεχνολογίας προς όφελος της μόρφωσης των παιδιών της λαϊκής οικογένειας και δεν μπαίνει στην υπηρεσία των αναγκών της αγοράς.  Γιατί θέλουμε τους μαθητές μας αποφοιτώντας να έχουν εξοπλιστεί με όλες εκείνες τις γνώσεις που θα τους επιτρέψουν να παλέψουν από καλύτερες θέσεις για τη ζωή  που έχουν ανάγκη, τη ζωή που ονειρεύονται! Γιατί δεν θέλουμε τα παιδιά μας να γνωρίζουν λίγα «κολλυβογράμματα» και «κάποιες» δεξιότητες. Κρέας στις απαιτήσεις της αγοράς.

Αυτό το σχολείο είναι το ΕΝΙΑΙΟ ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΔΙΧΡΟΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, στο οποίο η τεχνολογία θα αποτελεί ισότιμο πυλώνα, αναπόσπαστο μέρος στη διαδικασία της μάθησης δίπλα στις θετικές και θεωρητικές επιστήμες.

  • Κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών τώρα
  • Δικαιώματα αναπληρωτών ίδια με των μονίμων εκπαιδευτικών
  • Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών (μεταφορές, κατοικία, σίτιση)
  • 12μηνες συμβάσεις για τους αναπληρωτές
  • Να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα, τομείς και ειδικότητες ανεξάρτητα του αριθμού μαθητών
  • Επαναφορά του ωραρίου των εκπαιδευτικών
  • 20 μαθητές ανά τάξη, 15 ανά ομάδα προσανατολισμού, 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια
  • Κατάργηση της μαθητείας
  • Ουσιαστική στήριξη της ειδικής αγωγής
  • Τμήματα ένταξης στα ΕΠΑΛ και ΓΕΛ (κανένα τμήμα στη Μαγνησία)
  • ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Μπορεί επίσης να σας αρέσει