Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Περιορίστε τους κινδύνους από την καθιστική ζωή

Σύμφωνα με τελευταίες επιστημονικές έρευνες ενοχοποιούν την καθιστική ζωή η οποίαεκτός του ότι καταπονεί το μυοσκελετικό σύστημα ενοχοποιείται και για την εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων, διαβήτη και καρκίνου.

Για να περιορισθούν οι κίνδυνοι από την καθιστική ζωή οι ειδικοί προτείνουν:

  • Σηκωνόμαστε κάθε μισή με μία ώρα για να βαδίσουμε έσω και λίγα μέτρα μέσα στο γραφείο.
  • Κινούμε σε τακτά διαστήματα τον λαιμό, τα χέρια και τους ώμους μας.
  • Πριν από την δουλειά και μετά περπατάμε τουλάχιστον για 30 λεπτά
  • Κάνουμε ποδήλατο για 15-20.
  • Στην περίπτωση που δεν υπάρχει χρόνος προτιμήστε να κάνετε, π. χ. στατικό ποδήλατο, ελλειπτικό, ή διάδρομο, απλώς παρακολουθώντας την αγαπημένη σας εκπομπή.
Μπορεί επίσης να σας αρέσει