Πολύμηνη προβολή του Βόλου και του Πηλίου στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου

Σε συνεργασία του Δήμου Βόλου με το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Κάτω Χωρών

Διαβάστε την ανακοίνωση, όπως έφτασε στο e-Volos.gr:

Στο πλαίσιο μεγιστοποίησης της προβολής της Ελλάδας και των ελληνικών προορισμών στο ευρύ κοινό, ο Δήμος Βόλου σε άριστη συνεργασία με το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Κάτω Χωρών, που είχε και την σχετική πρωτοβουλία, πραγματοποίησε το 2017 σειρά συντονισμένων ενεργειών, μέσα από ποικίλες δράσεις, με στόχο την πολυδιάστατη παρουσίαση της χώρας σε δημοφιλή Μέσα και την παρουσίαση του προορισμού του Βόλου και του Πηλίου στις αγορές του Βελγίου και της Ολλανδίας.

Στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Salon des Vacances που πραγματοποιήθηκε 2-5 Φεβρουαρίου 2017 με 101.795 επισκέπτες, παρουσιάστηκε ο Βόλος και το Πήλιο ως τιμώμενος προορισμός, που συνδυάζει ήλιο/θάλασσα και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, με την ευκαιρία της απευθείας πτήσης της TUI από το Βέλγιο.

Στη συνέχεια διοργανώθηκε δημοσιογραφικό ταξίδι για την Βελγίδα δημοσιογράφο Christiane Mahaux, 6 -13 Μαΐου 2017, για τη δημιουργία 6σέλιδου αφιερώματος στην γαλλόφωνη έκδοση του βελγικού περιοδικού «Autoloisirs» και στην ολλανδόφωνη έκδοση του βελγικού περιοδικού «Αutokrant», με κυκλοφορία 22.000 τεύχη έκαστο, απευθυνόμενο στους λάτρεις του αυτοκινήτου. Το ίδιο άρθρο θα δημοσιευτεί και στην γαλλική εβδομαδιαία εφημερίδα του Παρισιού «Epoch Times», με 15.000 τεύχη, και στην ηλεκτρονική της μορφή με 50.000 επισκέπτες μηνιαίως, καθώς και στην καναδική – γαλλόφωνη έκδοση της εφημερίδας «Epoch Times», με 60.000 τεύχη και στο βελγικό περιοδικό «Priviliège» με 60.000 τεύχη, για την περιοχή της Λιέγης.

Στο πλαίσιο μεγιστοποίησης της προβολής του προορισμού, το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών ενσωμάτωσε την διοργάνωση ενός ταξιδιού εξοικίωσης (25-29 Σεπτεμβρίου 2017) με 28 Ολλανδούς τουριστικούς πράκτορες στην κοινή διαφημιστική εκστρατεία του με τον T/O Thomas Cook Ολλανδίας, με στόχο να γνωρίσουν καλύτερα τον προορισμό και να τον προτείνουν στη συνέχεια εμπειρικά στους πελάτες τους.

Επιπλέον, ο προορισμός του Βόλου και του Πηλίου εντάχθηκε στη συνεργασία του Γραφείου Ε.Ο.Τ. Κάτω Χωρών με την Ανώτερη Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Erasmus στο Βέλγιο για την επιβράβευση των σπουδαστών που επέλεξαν την Ελλάδα στην πτυχιακή τους εργασία. Οι φοιτητές και μελλοντικοί επαγγελματίες του τουρισμού είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά την Ελλάδα και ως μελλοντικά στελέχη του τουρισμού να αποκομίσουν θετικά βιώματα για την προώθηση του προορισμού.

Στο πλαίσιο προβολής προορισμών που προσφέρουν εναλλακτικές μορφές τουρισμού καθ’ολη την διάρκεια τους έτους, ο προορισμός του Βόλου και του Πηλίου ενσωματώθηκε στην διαφημιστική καμπάνια του Γραφείου ΕΟΤ-Κάτω Χωρών όπου πραγματοποιήθηκαν αναρτήσεις αρθρογραφίας που συνοδεύονταν από internet banner, από τις 08 έως τις 21 Μαΐου 2017, στις ηλεκτρονικές εκδόσεις του εκδοτικού οίκου SANOMA BELGIUM, που είναι οι πλέον δημοφιλείς ψηφιακές εκδόσεις στο Βέλγιο και απευθύνονται σε γυναικείο κοινό, όπου σύμφωνα με έρευνες είναι αυτό που αποφασίζει τον προορισμό των διακοπών.

Συγκεκριμένα, ο Βόλος και το Πήλιο παρουσιάστηκαν εκτενώς, σε αφιερώματα των Libelle.be, https://www.libelle.be/vakantietip-volos-een-geheim-paradijs-griekenland/, Femmes d’Aujourd’hui.be https://www.femmesdaujourdhui.be/conseil-de-vacances-volos-un-paradis-secret-en-grece/, Feeling.be, https://www.feeling.be/dit-de-vakantie-bestemming-van-het-jaar-volos-de-sporaden και Gael.be https://www.gael.be/cette-ville-grecque-est-la-destination-de-vacances-de-lannee. Η συνολική επισκεψιμότητα της αρθογραφίας στις κεντρικές σελίδες ανήλθε συνολικά σε 402.843 impressions.

Τέλος, στο πλαίσιο της προωθητικής δράσης «100 Ολλανδοί bloggers@100 ελληνικούς προορισμούς» του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών, με στόχο τον πολλαπλασιασμό των θετικών διαμορφωτών κοινής γνώμης (influencers), καθώς παρουσιάζει την Ελλάδα ως πολυθεματικό προορισμό με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, σε διευρυμένο και ποικιλόμορφο Ολλανδικό κοινό, συμπεριελήφθηκε στην καμπάνια ο προορισμός του Βόλου και του Πηλίου, με δύο διαφορετικούς Ολλανδούς bloggers. Η blogger Κelly Camffermann με 45.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα ειδικευμένη στην γαστρονομία και η blogger Ianna Niemeijer με 30.000 μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως, ανάρτησαν αρθρογραφία μετά το ταξίδι τους (19-26 Μαίου 2017), τόσο στα blogs τους, http://www.goodfoodlove.com/cool-idee-voor-een-citytrip-verrassend-volos/ & http://www.beginspiration.nl/de-keuken-van-pilion-griekenland/, όσο και στην ειδικά κατασκευασμένη ολλανδόφωνη ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για την υποστήριξη της δράσης, http://ilovegriekenland.nl/bestemmingen/pilion & http://ilovegriekenland.nl/bestemmingen/volos, η οποία έχει τη μορφή ενός μοντέρνου και επίκαιρου οδηγού με 100 ελληνικούς προορισμούς.

Τα αποτελέσματα των συντονισμένων ανωτέρω ενεργειών διαφαίνονται ήδη, στην καταγεγραμμένη θετική αύξηση των επισκεπτών από την Ολλανδία και το Βέλγιο στην Ελλάδα που ανέρχεται στο 18,2 %, και 11,4% αντίστοιχα, για το πρώτο επτάμηνο του 2017, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει