Νέα, Πολιτική, Οικονομία, Διεθνή

Συναισθηματική εξάντληση: Πώς να ανακτήσετε την ενέργειά σας

Η αντιμετώπιση της συναισθηματικής εξάντλησης είναι πολύ συχνή και δεν έχει σημασία ποιος είσαι ή τι κάνεις. Αυτή η κόπωση οφείλεται στο γεγονός ότι έχετε τη δυνατότητα να σκέφτεστε και να δημιουργείτε τις δικές σας εμπειρίες στη ζωή.

Κάθε εμπειρία μας κάνει να αισθανόμαστε κάτι όταν την προσέχουμε και τη συνειδητοποιούμε. Αν όλα σας φέρνουν αρνητική ενέργεια, είναι πολύ πιθανό να έχετε πρόβλημα στο να κρατηθείτε ευτυχισμένος/η και υγιής.

Αν έχετε φθάσει σε αυτό το σημείο, συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε πώς να αντιμετωπίσετε τη συναισθηματική εξάντληση προκειμένου να ανακτήσετε την ενέργειά σας.

1. Να έχετε επίγνωση των συναισθημάτων σας

γυναίκα, άγχος
Είμαστε όλοι συναισθηματικά όντα και βιώνουμε μια σειρά αρνητικών και θετικών συναισθημάτων όλη την ημέρα. Αυτά μπορούν να σας επιτρέψουν να εξελιχθείτε ή να μείνετε πίσω, ανάλογα με το πώς τα αντιμετωπίζετε.
Αυτό που είναι ιδανικό είναι το να μαθαίνετε πώς να τα αφήσετε ώστε να κρατάτε τον εαυτό σας καλά και ισορροπημένο.
Για να ελέγξετε τα συναισθήματά σας, πρώτα πρέπει να τα γνωρίσετε. Μάθετε να αναπνέετε βαθιά και να κατανοείτε τα συναισθήματά σας πριν εκφράσετε μια γνώμη ή κρίση.
Αυτή η μικρή άσκηση επιτρέπει στο οξυγόνο να εισέλθει στο σώμα σας και να καταπολεμήσει την εξάντληση. Αν το ασκείτε τακτικά, θα έχετε αρμονία στο μυαλό, το σώμα και την ψυχή σας.
Το καλύτερο όφελος που έχει είναι ότι οι διαπροσωπικές σας σχέσεις θα ωφεληθούν επίσης.
 
2. Να αγαπάτε αυτό που είστε
γυναίκα, αγάπη
Ένας άλλος τρόπος να καταπολεμηθεί αυτή η συναισθηματική κόπωση είναι να μάθετε να αγαπάτε τον εαυτό σας. Αυτή η συγκίνηση πρέπει να είναι ειλικρινής, αλλά και πλήρης. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να αγαπάτε το άτομο που είστε τώρα, ακόμα κι αν υπάρχουν πράγματα που δεν σας αρέσουν πάνω σας ή πράγματα που θέλετε να αλλάξετε.
Είναι συνηθισμένο να βλέπετε ανθρώπους που περνούν τη ζωή με μια αρνητική νοοτροπία, επικρίνοντας τον εαυτό τους για το πώς φαίνονται ή για το τι αισθάνονται ότι τους λείπει. Είναι κοινό ότι καταλήγουν εντελώς στραγγισμένοι από ενέργεια χωρίς να γνωρίζουν πώς να είναι ευτυχισμένοι.
Το μυαλό σας είναι πάντα απασχολημένο, κάνοντας θόρυβο και αναζητώντας το λόγο πίσω από τα πράγματα. Ωστόσο, είναι απαραίτητο, πέρα ​​από όλα αυτά, να αγαπάτε άνευ όρων τον εαυτό σας.
Αν είναι τόσο δύσκολο για εσάς να αποδεχτείτε τον εαυτό σας λόγω βίας ή αρνητικών μηνυμάτων που έχετε ήδη λάβει, ίσως πρέπει να εξετάσετε την πιθανότητα να κάνετε κάποια θεραπεία. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές επιλογές και τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να είναι πολύ ενθαρρυντικά για εσάς.

3. Συνδεθείτε με τον εαυτό σας

γυναίκα, χαρά
Ένας άλλος τρόπος για να ξεπεραστεί η συναισθηματική εξάντληση είναι να αναλογιστείτε τις ενέργειές σας και να αναπτύξετε δεξιότητες και ταλέντα που θα σας επιτρέπουν να έρθετε σε επαφή με τον εαυτό σας.
Παρατηρείτε τον εαυτό σας και να είστε ευσυνείδητοι για το τι σκέφτεστε και τι σας κάνουν να αισθάνεστε αυτές οι σκέψεις ή για τις ενέργειες που προκαλούν αυτά τα συναισθήματα. Όταν δίνετε προσοχή στον εαυτό σας, γνωρίζετε τις ιδιότητες και τις δυνάμεις σας.
  • Ανακαλύψτε ή θυμηθείτε τα πράγματα με τα οποία είστε παθιασμένοι και τα πράγματα που σας κάνουν να θέλετε να ξυπνήσετε το πρωί.
  • Αυτό σας επιτρέπει να καταλάβετε τι χρειάζεστε ακόμα για να αναπτύξετε τον εαυτό σας, να προχωρήσετε και να επιτύχετε τους στόχους σας, αφήνοντας πίσω σας το άγχος, το φόβο και την έλλειψη εμπιστοσύνης.
Αν μέχρι τώρα έχετε κάνει πράγματα μόνο επειδή το περιμένουν από εσάς οι άλλοι, ίσως είναι καλή ιδέα να κοιτάξετε προσεκτικά τις φιλίες σας και να εξαλείψετε εκείνες που δεν σας ωφελούν. Θυμηθείτε, είστε το κέντρο της ζωής σας και ο μόνος που πρέπει να ικανοποιήσετε είστε εσείς.

4. Να είστε ευγνώμονες

γυναίκα, χαρά
Μια από τις κύριες αιτίες της συναισθηματικής εξάντλησης είναι το να παραπονιέστε όλη την ώρα για αυτό που δεν έχετε, για αυτό που εύχεστε να είχατε ή για ό,τι έχετε και δεν σας αρέσει.
Εάν θέλετε να πάρετε την ενέργεια σας πίσω, βάλτε στη θέση των καταγγελιών σας την ευγνωμοσύνη. Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται σαν μια φθηνή φιλοσοφία, η πραγματικότητα είναι ότι η αλλαγή της προοπτικής σας επηρεάζει τα συναισθήματά σας.
Ακόμα κι αν η ζωή σας γενικά σας φαίνεται κακή, η εύρεση κάτι καλού είναι πάντα δυνατή.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είπατε στον σύντροφό σας ότι τον/την εκτιμάτε και είστε ευγνώμονες που είστε μαζί του/της; Έχουν ακούσει οι γονείς σας ένα «ευχαριστώ» από σας πρόσφατα; Αυτές οι ενέργειες μπορεί να φαίνονται ασήμαντες, αλλά είναι πολύ σημαντικές.
 
5. Βρείτε ένα σκοπό

έλεγχος, άντρας
Μια από τις πιο κοινές αιτίες της ψυχικής κόπωσης σχετίζεται με τις κινήσεις σας και από το ότι δεν ακολουθείτε το πάθος σας. Εάν έχετε φτάσει σε αυτό το σημείο, θυμηθείτε ότι μπορείτε να κάνετε ό, τι θέλετε να κάνετε.
Σκέφτεστε το παρελθόν ή αυτό που δεν εξαντλήσατε με επιτυχία και με αυτό τον τρόπο απομακρύνεστε από την ευτυχία σας. Αντί αυτού, αναζητήστε ένα σκοπό και εστιάστε την ενέργειά σας σε αυτό. Απλά βεβαιωθείτε ότι ο σκοπός αυτός είναι θετικός.
Αυτό απαιτεί να εργάζεστε σκληρά για να ανακαλύψετε τα ταλέντα σας και να αναπτύξετε άλλα που θα σας φτάσουν στο μέρος που θέλετε να είστε. Ίσως να είστε φοβισμένοι, ανασφαλείς και μπερδεμένοι και αν μπορείτε να τα κατακτήσετε αυτά, θα φτάσετε την ευτυχία.
6. Ξεχάστε να προσπαθείτε να ελέγξετε τα πάντα
γυναίκα, έλεγχος

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της συναισθηματικής εξάντλησης είναι ότι αυτή μπορεί να επανέλθει ανά πάσα στιγμή … ακόμα κι αν αφήσετε την κριτική ή έχετε βρει ένα σκοπό. Αυτό συμβαίνει συχνά με τους ανθρώπους που αισθάνονται ότι πρέπει να έχουν πάντα τον έλεγχο, κάθε λεπτό και κάθε μέρα.

Δυστυχώς, η ζωή είναι κάτι για το οποίο ποτέ δεν θα έχετε τον πλήρη έλεγχο. Κάθε φορά που το κατανοείτε αυτό και μαθαίνετε να αφήνετε τις καταστάσεις να πάνε και να έρθουν, θα αισθάνεστε πολύ πιο ευτυχισμένοι.

Μια εναλλακτική λύση για την καταπολέμηση της πνευματικής κόπωσης, διατηρώντας παράλληλα την ανάγκη ελέγχου, είναι να προσφέρετε βοήθεια. Εάν υπάρχει μια κατάσταση που σας προκαλεί μεγάλα προβλήματα, δημιουργήστε ένα σχέδιο δράσης για να το αντιμετωπίσετε.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει